Yorgun olduğum için eve geldiğim an odama koşar adımlarla çıkıp kendimi pamuk gibi olan yatağıma attım. Gözlerimi kapayıp bugün olanları takrar gözümün önüne getirip gülümsedim "seni seviyorum Alp" diyerek mırıldandım.
Birinin beni sarsmasıyla gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım, Hayat güler yüzle bana baktı. "uyan uykucu, bugün bizim doğum günümüz, kalk hadi" kalkıp etrafa bakındım, uyku mağduru bir bakışla "şu okul formasını da çıkar" parmağıyla üstümü göstertip gitti .
Yataktan kalkıp aynaya baktım. Saçlarım kabarmış ve gözümde ki makyaj dağılmıştı, yüzümü sıvazlayıp banyoya ilerledim. Soğuk suyla yüzümü yıkayıp aynaya baktım, rümel ve aylaynır birbirine karışıp göz altıma yerleşti. Biraz önce mutluluktan uçacakken şimdi kalbimi söküyırlarmış gibi hissediyordum.
Yüzümde ki makyajı temizleyip banyodan çıktım. Dolabımı açıp kıyafetlerime baktım, biri omuzumda dokunduğunda irkilerek arkama baktım, Kardelen olduğunu görünce gülümseyip yanağını sıktım.
"Yardım ihtiyacın var anlaşılan, ne giyeceğini düşünüyorsun demi?" dudaklarımı büzüp kafamı salladım. "ne giyeceğime tam karar veremedim, yardım eder misiniz güzel hanım efendi" iki eliyle yanağımı kavrayıp sıktı "ya benim yengem benden yardım isterde ben etmem mi?" ellerini tutup "Kardelen biraz daha sıkarsan yanaklarım kopacak" hızla ellerini çekip "özür dilerim" yanağımı ovup "sen da amma güçlüymüşsün" kafasını sallayıp dolabıma baktı.
"Nefes senin bu kadar mı kıyafetlerin var?" kafamı olumsuz anlamında sallayıp odanın içinde bulunan küçük kıyafet odası'nın kapısını açtım "burayı nadir kullanırım" kıyafetlere bakıp eline beyaz üstünde kırmızı renginde çiçekleri olan diz üstü elbiseyi alıp bana dönüp üzerime tutup gülümsedi "bu olur, saçlarını örerim bir de bunun altına ayakkabı bakmak lazım" gözlerini topuklu ayakkabılarımın üzerinde gezdirip eline aldığı krem rengi arkasında kırmızı gül deseni olan ayakkabıyı eline alıp salladı "bu da olur, tamamsın" odadan çıkıp elindekileri yatağımın üstüne koyup bana döndü. "evet şimdi makyajını ve saçını yapalım" kolumdan tutup pufun üstüne oturttu, gözlerimi yüzümde gezdirip makyaj masamın çekmecesini açtı.
"şimdi gözlerini kapa ve sakın açma" kafamı sallayıp gözlerimi kapadım. Makyajımı bitirip beni aynaya doğru çevirdi "şimdi açabilirsin" gözlerimi hafif aralayıp makyajıma baktım. Kafamı çevirip "çok güzel olmuş teşekkür ederim" Kardelen kollarını bağlayıp bilmişilkle "tabi ki güzel olacak, çünkü ben yaptım, ben yaparsam güzel olur tabi" deyip gülümsedi.
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "olumsuz vaka, ne yaparsın" kaşlarını çatıp "ha, kim olumsuz vaka? hem o başka şekilde söyleniyor, safoz yengem benim" yanlış mı dedim "safoz ne yaa" elini omuzuma atıp işaret parmağıyla beni gösterip döndürdü "senin gibi saf, temiz kalpli, hiç bir şeyi bilmeyen kişilere denen şeye safoz denir" kolumdan tutup beni elbise odama sokup elime kıyafetim verdi.
"çok konuşma da giy şunu, abim şimdi gelir" kafamı sallayıp kıyafeti elime alıp hızlı bir şekilde giydim, fermuara elim bir türlü yetişmiyordu "bu fermuar neden kapanmıyor yaaa" önüme düşen küçük saçlarımı üfleyip kapıya baktım, tek çözüm Kardelen. Kapıyı açıp kafamı hafif çıkartıp Kardelen'e seslenecektim ama Alp'in yüzü bunu engelliyordu. Korkuyla gözlerimi açıp geriye iki adım çekildim, Alp'e bakıp.
"senin ne işin var burada?" elini kapının kenarına koyup bana doğru biraz daha eğildi "nişanlım'ı bekliyorum" şaşkın ifademi bozmadan "Kardelen nerede?" arkadan Kardelen kafasını uzatıp el salladı "buradayım" kendimi toparlayıp Alp'i ittip hızla Kardelen'in bileğinden tutup odanın içine soktum.
Kapıyı kapatıp kitlendim "fermuara kolum yetişemedi, kapatmadım yani" kafasını sallayıp beni çevirdi "hemen kapatırım" hızla çekip ellerini omuzlarıma sert bir şekilde koyup kendine doğru çevirdi beni. "dert ettiğin konu bu mu? abim kapayabilirdi".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Vampir Mafya
Vampir🥀 +18 ve küfür içerir🥀 Hayat ona yeniden bir yaşama şansı verirken, bana zalimce davranıp bir hırsız gibi en değerli varlığımı 'Hayatımı' çalıyordu. Oysa ki benim bir suçum yoktu, böyle ölmeyi hak etmiyordum. Aslında bana yapılan bütün zalimce dav...