5| Sadece bir an beni kıskandığını düşündüm.

2.7K 202 78
                                    

🐰🐯

Kırılmış ve darmadağınık hissediyorum. Yorulmuştum, gitmek istiyordum. Kimsenin beni bulamayacağı, ulaşamayacağı yerlerde kaybolmak istiyordum.

Her geçen gün jungkook benden daha çok uzaklaşıyordu.

Daha sonra gözlerim doldu o gece sürekli aklıma gelip duruyordu. Evimize tanımadığımız birini getirip bizim odamızda, ben varken onunla birlikte olucaktı.

Eğer o kadını evden atmasaydım bunu yapacaktı.

Tanrım lütfen... lütfen beni sevmese bile benden başka birine dokunmasın, sevmesin eğer böyle olursa dayanamam.

Dolu gözlerimi hızlıca silerken derin nefes aldım sanırım dışarı çıkıp biraz hava almalıydım.

Aşaya inip askıdan çeketimi almış dışarı çıkmıştım.

Her ne kadar eve geldiğim de kötü olucağımı biliyordum ama azıcık da olsa alışveriş yapmak iyi gelicekti.

Taksiye bindiğimde sonunda alışveriş merkezine gelmiştim.

Çok uzun zaman olmuştu alışveriş yapmayalı en son düğünümden önce bir kaç şey almıştım.

Girdiğim iki üç mağazadan bir kaç parça kıyafet almış saatin geç olduğunu farkettiğimde eve gitmek üzere alışveriş merkezinden çıkmıştım.

Hava hafiften kararmış görünüyordu. Daha sonra telefonum çalmıştı annemin olduğunu düşünüp hemen cebimden çıkarırken hemen açmıştım, çünkü ondan başkası aramazdı beni.

"Alo anne?"

"Canım, nasılsın?"

"İyiyim anne sen nasılsın"

"Bence çok iyiyim bebeğim, jungkook'la nasıl gidiyor"

"İ-iyi, çok iyi"

"Çok mutlu oldum bitanem"

"Anne şuan müsait değilim seni sonra arasam olur mu?"

"Olur bebeğim, kendine iyi bak. Jungkook'a selam söylersin öpüyorum kocaman"

"Bende çok öpüyorum"

Telefonumu kapatıp cebime atmış yürürken yakınımdan geçen motorla kendimi yere atmıştım.

Tanrım, niye bu kadar hızlı ve yakından geçiyordu aptal herif.

Motordaki adam ileride hemen durup kaskını çıkarıp koşarak yanıma gelmişti.

"Tanrım, deli misin sen?! Az kalsın bana çarpıyordun"

"Yolda yürüyen sendin! Benim suçum yok"

"F-farketmedim üzgünüm"

"İyi misin?"

Kafamı salladım ama iyi değildim ayağım acıyordu.

"O zaman kalksana ayağa"

"Sen gitsene kalkarım ben"

"Delirdin mi yolun kenarında oturulur mu hiç?"

𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin