🐰🐯
Çalan alarm ile açtım gözlerimi.
Gece bir türlü uyuyamamıştım, daha sonrasında da uykulu gözlerim kapanıvermişti.
Yataktan kalkıp hızlıca duş alıp çıkmıştım.
Jungkook uyuyor olmalıydı.
Yatağın altındaki bavulumu alıp ses çıkarmadan aşaya indirdim.
Kapının önüne koyduğum da gözlerim evin içinde dolaşıyordu.
Keşke diyordum, keşke hiç tanışmasaydık.
Mutsuz olucaktım, yada yaşamıyacaktım bilemiyordum ama bu beni daha çok kötü hissettiriyordu.
Yanağımdan süzülen göz yaşımı silerken valize tutundum.
Gözlerim parmağımda ki yüzükte takılı kaldı.
Güzel bir sürpriz yaparak evlenme teklifi etmişti, o gün birbirimize söz vermiştik birbirimizi bırakmamak konusunda.
Burukça gülümsedim, şimdi ise dakikalar sonra bu koca evden ayrılıcaktım.
Yüzüğü çıkardım.
Parmağımda ki boşluk kalbimin sızlamasını sağladı.
Hemen önümdeki masaya bıraktım yüzüğü, askılıktan çeketimi sırtıma geçirdim kapıyı açacağım sırada aşık olduğum ses ile durdum.
"Sessizce, birşey söylemeden mi gidiyorsun?"
Gözlerimi kapattım bir süre. Ne bekliyordu ki, hem kendini ne sanıyordu.
"Artık konuşacağımız birşey kalmadığını sanıyorum"
Kolumdan tutup kendine döndürmüştü.
"Senin yoksa bile benim var"
"Önemsiz, seni dinlemeyeceğim bile"
"Taehyung, biraz olsun dinle. Bende yoruldum, bende tüknedim. Artık herşey acı veriyor"
"Şuan aynı ortamda da seninle olmak bana da acı veriyor, yeter artık. Bırak artık gideyim"
"Lütfen taehyung, gitmene izin veremem. Beni dinlemeden izin vermem"
"İzin istemiyorum, seni dinlemek, seni görmek istemiyorum, bana daha fazla acı vermeni istemiyorum"
Gözleri dolu doluydu.
Dinlemeyecektim onu, artık bana söyledikleri saçmalıkları dinlemiycektim.
"Yalvarırım öyle söyleme, biliyorum sana zarar verdim-"
"Yeter artık!Sus..."
"Yapma, bize bunu yapma. Bırakıp gitme beni, sensiz yapamam"
Gözlerim buğulandı.
Bensiz yapamayacağını mı söylüyordu, o zaman en başından beri neden zarar verdi?
"Sen beni karanlıktan kurtarmıştın, bana geldiğinde karanlık olan güneşim aydınlandı, solgun olan çiçeklerim yeniden açtı, daha sonra gittin benden ve ben yine karanlığa hapsoldum. Seni o gece bir kızla öpüştüğünü gördüğümde ben bittim. Beni bitirdin, bizi bitirdin jungkook. Bana zarar verdin, beni karanlıktan korkmama rağmen beni tek başıma bıraktın! O kadar çok korktum ki, sen telefonlarımı açmadın bile. Sana sarılarak uyudum diye bana söylemediğin kalmamıştı. Annen varken sahte gülümseler sundun, peki birlikte olduğumuz gece...hata olduğunu, kendini rahatlatmak için böyle yaptığını söyledin. Bana o pislik babam gibi davrandın, zarar verdin! O lanet olası adamı unutturmuşken, onu sende buldum. O günlerimi unutmamı sağlayan sen... Kendi ellerinle o karanlık günlerimi getirdin bana" (allah kahretsin şu satırları yazmak için ağlayarak aklıma biseyler gelmesini sağlıyorum nsjcjsgjjscmsjcjajamcksjdeliricem)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝
Random❝Kendimi kaybettim on yedi de, sonra sen geldin buldun beni.❞