1| Benim güzeller güzeli eşim.

7.6K 231 69
                                    


783298392 ay sonra tekrar yayınladım 😳 bunu unutmuşsunuzdur ama yine de yayınlayıyım dedim düzeltme yapmadım(çünkü çok üşeniyorum ösnsoxjw) yazım yanlışı olursa eğer o yere düzeltmem için söylerseniz coook sevinirim

🐰🐯

Aşık olduğum adamla evlenicektim.

Jungkook, yakında olucak müstakbel eşim ve çocukluk aşkım. Onu ilk kez okulda tatlı gülüşüyle görmüş ve kalbime söz geçirememiştim.

Onu okulda herkes tanır ve severdi.

Çünkü insanlara olan yardımlarıyla, yetenekleriyle herkesin gözlerini kamaştırmayı bilirdi.

Herkesin onu sevmesine rağmen egosu yoktu, şımarık da değildi.

Ayrıca çok fazla arkadaşı da yoktu. İlk başlarda okula gelir gelmez bütün dikkat onun üzerinde olduğu için jungkook'u sevmiyor ve sürekli bana bir soru sorduğunda ters cevaplar veriyor ya da işim var diyip kaçıyordum. Onunla, hatta kimseyle arkadaş olmak istemiyordum.

Ama bir süre sonra sürekli aynı ortamda bulunmamız, sevdiğimiz şeylerin aynı olması ve proje ödevlerinde birlikte yapıp birbirimizin evine gidip gelmemiz sayesinde, ona olan duvarlarımı kırmış ve arkadaş olmuştuk.

Artık birbirimizi daha iyi tanıyor ve gün geçtikçe ona alışıyor, yanımdan gitmesini istemiyordum.

Çünkü zor zamanlarımda, birlikte ağlamış ve gözyaşlarımı silip sıkıca sarmalamıştı beni.

Parkta oturduğumuz gün, bütün hayatımızı anlatmıştık birbirimize. Onun annesi o çok küçükken öldüğünü ve daha sonra babasının, jungkook'un annesiz büyümemesi için yeniden evlendiğini...

Ben ise, babam annem ile evli olmasına rağmen başka bir kadınla birlikte olup hamile kalmasını ve daha sonra zorla bebeği bizim evimize getirdiğinden bahsetmiştim.

Ben daha altı yaşındayken babamın, sen abisin oyuncaklarla oynamayı bırak demesini ve annemin duygularını önemsemeyip o bebeği eve getirdiğinde, bebeği kabul etmemesi üzerine kavga edişlerini görüp, duyduğumu söylemiştim.

Hiçbir zaman salıncakta sallanamadığım ve bir günümüzünde ailecek mutlu olduğunu görmemiştim.

Babam, annem ve benim mutluluğumuzu istemiyordu. Her akşam içki içip sahroş şekilde eve gelip annemle duygusuzca birlikte olunca annemin sessiz çığlıklarını duyarak gözyaşlarıyla yatağa yattığımda ve sabahları ise annemin makyajlarla siktiğimin morluklarını kapatmasına rağmen, ben duymayayım diye köşe bucak kaçıp ağlayışlarını saklarken onu izlediğimi bilmiyordu.

Lanet olsun ki yanına gidemiyordum, o öyle ağlarken kendimi dışarıya atıp içim çıkana kadar ağlıyordum eve döndüğümde ise kendimi anneme sıkıca sarılmış şekilde dayanamıyor ve omzunda ağlıyordum.

Ne için ağladığımı sorduğunda ise sadece düştüğümü ya da başka yalanlae uydurarak onu geçiştiriyordum.

𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin