17| S-seni özledim.

2.9K 220 104
                                    

🐰🐯

3 yıl sonra...

Üzerimde ki ağırlık ile açmıştım gözlerimi. Karşımda minik bebeğim üzerime çıkmış tatlı gülüşünü sunuyordu bana.

Erkek olmasına rağmen o kadar güzeldi ki dayanamıyordum. Küçük ellerini yanaklarıma koyduktan sonra öpücük kondurmuş kıkırdayarak geri çekilmişti.

"Güyaydın babişim"

"Günaydın, bebeğim"

Tatlı tatlı gülümsemesini sunurken dayanamayıp, onu yatakla kendi arama alırken öpücüklerimi tombik göbişine sunuyordum. O ise bana kıkırdıyor durmamı söylüyordu.

"Duy bab- ahahaha!, yaydım edin. Jimin babiş!- ahaha"

Sesimizi duyan jimin odaya girdiğinde gülerek bizi izliyordu.

"Yütfen yaydım et"

Jimin bize doğru gelince hemen geri çekilmiştim.

"Tamam, tamam bitti"

"Bitti mi? Daha yeni başlıyor"

Jimin, minguk'a baktığında anlamış olucak ki gülmüş ve üzerime zıplamasıyla kendimi arkaya atmıştım. Jimin de üzerime doğrulduğunda ikisinde elleri karnımda geziyor ve gıdıklıyordu.

"Tama- ahaha! durun!"

Minguk daha da sesli gülmeye başladığında jimin de ona katılmıştı.

"Tanrım! Ahahaha!... Öleceğim şimdi!"

Minguk anında dururken, güldüğü dudakları bir anda sarkmış, gözleri dolmuştu.

"Bebeğim ne oldu?"

"Şen öymiycekşin ki, biz şaydece oyun oynuyoyduk"

Tanrım...

Jimin ile göz göze geldimizde gülümsemiş sarılmıştk hemen küçük bebeğimize.

"Şaka yaptım ki ben, hem biz oyun oynuyorduk ağlama sakın güzel bebeğim"

Jimin, yaşlı yanaklarını öperken ben ise onlara bakıyordum.

"Yütfen biy daha yapma babiş"

"Tatlı bebeğim benim, yapmam bir daha hadi mutfağa gidelim de güzel bir kahvaltı yapalım"

"Evet ve sonra parka gidelim"

"Geyçekten mi? Yaşasın!"

Hızlıca kendini jimin'in kucağına atarken, sıkıca tutmuş ve yanaklarını öpmeye başlamıştı.

"Benim hayika babişim!!"

Jimin onu kucağına aldığında aşağıya indirmiş ben ise üzerimi değiştirip onların yanına inmiştim.

𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin