4

285 21 1
                                    

"Akgün hile yapmasana!"

"Akgün senin üstüne su döker pirince yatırırım bak söylesene lan en rezil olduğun anıyı!"

Doğruluk mu? Cesaretlik mi? oynuyorduk, akgün ve gökhanda durmuştu akgün doğruluk demişti gökhanda en rezil olduğu anıyı sormuştu.

"Ya tamam söylüyorum!, 14 yaşımdayken annem markete göndermişti çişim vardı o sırada da adama abi tuvalet varmı derken kaçtı şerefsiz çişim"

Herkes hunharca gülmeye başladı buna bende dağildim.

Gülmemiz bittikten sonra akgün şişeyi çevirmişti, ben ve şeymada durmuştu. Şeymayı az çok tanıyorsam şerefsiz bir soru soracağından emindim.

"Evlatlığım d mi c mi?"

"D diyorum korkarak"

"Korkma kız, sevdiğin kişi ay pardon kişiliksiz kimdir süleyman hanım"

"İsmini söyleyemem ama baş harfi be (b)"

"Vay reis sen birisini mi severdin"

"Gökhan benim duygularım yokmu lan"

"Ne bilem kantindeki olaydan sonra"

"Harbi, o kişiyle sevgili olsanız ve kıskansan yanında ki kızı kafasını koparırsın herhalde"

Boraşkım bunun sen olduğunu bilmiyorsun daha yazık..

"Hııı tamam ya çeviriyorum"

Çevirdiğim de akgün ve özgür de durdu şişe.

"Ya ben oynamıyorum aga"

"Ay kekoo"

"Kanka ben akgünün yapacağı şeylerden korkuyorum lan"

"Hadi,hadi hile yok"

"Kork benden daş galpliyim ben,d mi c mi puşt"

"C"

"Hirayı ara ve senden çok özür dilerim yaptığım her şey için yeniden birlikte olmak istiyorum ve karaca klübün orada buluşalım lütfen de"

"Karaca klubü ne alaka"

"Travestilerin klubü o kanka"

Herkes tekrar kahkahalara bürünürken özgür somurtuyordu.En sonunda özgür hirayı aramış akgünün anlattığı şekilde söylemişti aradan 15 dakika geçtikten sonra hira 'ben geldim de sen nerdesin'demişti özgür ise 'geldiğin gibi geri git aptal kız' cevabını almıştı.

Bugünlük bu kadar yazacağım görüşürüz bebüklerim ♡♡♡

MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin