1

595 35 32
                                    

Gizli Numara:Gri eşorfman takımın çok güzel

Boraşkımm:ğdüwlwjwhsx

Boraşkımm:Sen kimsin?

Gizli Numara:Öğrenmeni istesem gizliden yazmazdım herhalde

Boraşkımm:Peki, o zaman engeli basıyorum

Gizli Numara:Daha karpuz kesecektik nereye?
(mesajınız gönderilmedi)

Gizli Numara:Amağğğ yhaağğğ
(mesajınız gönderilmedi)

Gizli Numara:Hay gönderilmemene
(mesajınız gönderilmedi)

Gizli Numara:Seni seviyorum...
(görüldü)

Gizli Numara:Hass boq

Gizli Numara:Bora: MERHABALAR AQ

Boraşkımm:ŞWÜQLWJAHAHAÜASJ

Boraşkımm:Gerçekten seviyor musun?

Gizli Numara: 7 yıldan beri

Boraşkımm:nE

Boraşkımm:Nasıl o kadar süre içinde tuttun lan

Gizli Numara: Hiç bir zaman beni görmedin bende sustum...

Boraşkımm:Beni kimse o kadar sevmedi o zaman...
(görüldü)

Ağlıyordum, karşı komşumuzdu ama hiç bir zaman onla konuşmamıştık.

Neden böyle dediğini biliyordum, annesi onu terk etmişti 13 yaşında bir kardeşi vardı tuğberk... O bile benle konuşuyordu lan.

Bir baksaydın be yüzüme boraşkım?

Annesi borayı 5 yaşındayken terk etmişti gerçekten boranın temiz kalbine tutulmuştum.

Mesela bir kaba su ve kediler, köpekler için mama koyduğunu görmüştüm.

Sokakta veya başka bir yerde bebek görünce hep bebeğe gülümserdi.

Arabasının benzini bittiğinde otobüse binmişti, yaşlı kadına yer vermişti.

Benim en büyük zaafım hayvanlardı, onun da öyleydi... Boranın kalbine tutuldum, ama yakışıklı çocuk vallaha.

Balkona çıktım, odalarımız balkonlarımızla karşı karşıyaydı.

Oraya baktığımda Bora odasına çıkıp kapıyı hızlı şekilde çarpmıştı, üstündeki tişörtü çıkardı o ne lan o baklavalar allahım sana geliyorum.

Benim balkonuna doğru bakınca kendimi yere fırlattım.

Hastroleji.

Acaba görmüşmüydü? Daha çok düşününce kızardığımı hissettim, yanıyordu çünkü...

Odama sürünerek tekrar girdim, ve yatağa attım kendimi komadinden telefonumu aldım

Boraşkımm:Görüldü atma lütfen konuşmaya ihtiyacım var

Gizli Numara:Ne oldu, iyi misin?

Boraşkımm:İyi değilim kafamı dağıtmam gerekiyor lütfen bana yardımcı ol

Boraşkımm:Seni nasıl kaydedeyim?

Gizli Numara:Genelde malefiz diyorlar ama sen nasıl kaydetmek istersen edebilirsin

Boraşkımm:Malefiz diye kaydettim

Malefizʼim:Tamam kafanı nasıl dağıtabilirim?

Boraşkımm:Bana aşkını ve sevgini anlatabilir misin?

Biliyordum, küçüklükten beri hiç sevgi görmemişti.

Malefizʼim:Böyle seni gördüğümde ölüp bitiyordum, dedim ne oluyor amk? Uyumaya çalışırken aklıma geliyorsun uyuyamıyorum tuğberke ders anlatırken, zorla çöp attırmaya çalışırken, o temiz kalbini gördüğümde kalbim kolbastı çekiyordu... Yaşlı bir kadına yer vermen, hayvanları çok sevmen, kadın haklarını koruman feminist sayfalarını takip ediyorsun biliyorum sjwğpsıaj, sevdiğinde asla bırakmak istememen, komik olman, özgürün morali bozuk olduğunda kendini ona rezil etmen benim için rezil olmuyorsun daha çok bağlanıyorum sana osğskwjah sanki güneş gibisin hep böyle soğuyorsun benim sevgimde senin için doğuyor ama şu var ki sen güneşsin sen doğduğun da ben batarım birbirimizi yani senin beni sevmen imkansız...

Malefizʼim:Sen her başka kızla çıktığında sanki benim yapraklarım koparılıyor gibi hissettim en sevdiğin tişörtü kaybedip üzüldüğünde o tişörtün aynısından buldum ve senin eve koydum koltuğun üzerine, nesrinle kavga ettiğinizde çıldırıp nesrini dövdüğüm...

Boraşkımm:Hiç bir şey diyemeceğim...

Boraşkımm:Aklıma gözüme balgam atayım

Boraşkımm:Seni nasıl hiç görmedim

Boraşkımm:Bir şey diyeceğim, çok iyi bir kızsın, ve ben hayatımda böyle sevgi görmedim, göremedim

Boraşkımm:Özür dilerim

Malefizʼim:Özür dilemene gerek yok...
(görüldü)














MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin