27

168 8 3
                                    

Boranın şimdi nasıl masum olduğunu anlayacaksınız ğsüwiwlqhqş

Multi ile okuyun.

Boraʼdan ;

Sanemʼe böyle davrandığımdan dolayı kendimden nefret ediyordum. Ama zorunda kalmıştım.

Çünkü, serra babamın ortağının kızıydı ve babam sanem değilde serrayla olmamı istiyordu ki hisseleri alabilecekti bu şekilde.

Serra benimle konuşmuştu, işler ve hisseler yüzünden babasıyla konuşmuyormuş bile..

Tiyatro salonunun kapısı aralıktı serra oradan videoyu babama atıp babam da 'senin kızın nasıl bir sürtük?!'  diyerek aşşaladığında mehmet abi yani serranın babası babama verecekti şirketi.

Bu yüzden böyle davranmıştım ama şuan kafamı duvarlara sürtmek istiyordum..

Bananeydi diyemezdim bende biliyordum çünkü baba veya annesiz kalmanın kötülüğünü.

Saneme gidip söylemem lazımdı, tamam benimle konuşmak bile istemiyordu şuan ama bunları söylersem beni anlayacaktı.

Sanemʼden;

Odamda ki pencere tıklatıldığında kaşlarımı çattım, hadi anladım kapı olurdu ama pencere neydi?

Komadinin üstünde ki sürahiyi aldım ve pencereyi açtım tam dökecekken boranın olduğunu gördüm.

"Lan manyak ne yapıyorsun?!" dedim gözlerimi irileştirerek "İçeri al beni düşücem şimdi, anlatmam lazım biliyorum dinlemek istemediğini ama dinledikten sonra sarılacaksın ve bir daha da bırakmayacaksın"

Vallaha, bu kadar emin konuşması hoşuma geçtiği için girmesine yardım ettim.

Girdikten sonra 'huh' diye bir ses çıkarttı, yatağa oturdu bende çalışma masamın koltuğunu çekip önüne getirdim ve oturdum.

"Bak, serra benim babamın ortağıydı ve babam serranın babasının hisselerini yani mehmet abinin hisselerini almak için serrayla birlikte ol biraz yaklaş sonra o yapışsın sana dedi, serra da dedi babanın dediklerini yap babam iş yüzünden benimle konuşmuyor bile dedi ben de biliyorum baba ve anne eksikliğini.. Serra dedi böyle yapalım sen sanemle kavga et sonra açıklarsın durumu dedi kabul ettim biz tartışırken videoya çekti babama attı gerisini bende bilmiyorum"

"Sana inanmam için bir sebep söyle"

"Beni seviyorsun ve bende seni seviyorum"

"Yaa bora.. Özür dilerim sana kötü bir şekilde davrandığım için" çocuğun bildiğin üstüne atlamıştım. Boynuna doladım kolarrımı oda belime.

Dinlemeden bir bok yapmayan gerizekalı benim...

İkizler burcu olduğumu belli etmemeliyim ikizler burcu olduğumu belli etmemeliyim ikizler burcu olduğumu belli etmemeliyim.

Normalde yarın yazar atarım diye düşünüyordum bugün yazdım ve attım dğüaşsşaiaxai

Yarın biyoleji sınavım var ama bu kimin umrundaa bilmiyorum.

Dua edin bari bu derste iyiyim diyip inş kalmam biraz counter oynamaya gider ben dbaiidpqscsşsiai



MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin