6

272 26 5
                                    

Lütfen vote ve yorum atın

Malefiz'im:Tamam söyleyeceğim ama sakın tahmin falan yürütme

Boraşkımm:Tamam vallaha yürütmeyeceğim söyle yeter ki

Malefiz'im:S..

Boraşkımm:Son harf?

Malefiz'im:Kendinizi nasıl bilirsiniz boraşkım bey?

Boraşkımm:Yakışıklı bilirdim

Malefiz'im:Egonu çek göremiyorum seni

Boraşkımm:O olmazsa ayıp olur

Malefiz'im:Hehe hadi ders başlayacak sınıfa çık bende çıkıyorum

Boraşkımm:Ders ne?

Malefiz'im:Kimya :(

Boraşkımm:Hangi hoca :(

Malefiz'im:Nergis hoca :((((

Boraşkımm:AHA KENDİNİ ELE VERDİN AYNI SINIFTAYIZ!

Malefiz'im:HASSSSSSSSSSSSSSTROLEJJİ

Boraşkımm:KHSDAJKLHGADFSJKŞHAS

(görüldü)

Görüldü atmam gerekiyordu,çünkü derse geç kalıyordum,hızlıca merdivenleri çıktım ama nergis hoca girmişti benden açıklama bekliyordu.

"Hocam,müdürün yanındaydım"

"Tamam geç sanem ama bir daha dikkat et ve geç kalma"

Çantamın askısını düzeltip cam kenarında en sondan ikinci sırama geçtim,çantamı sırama bıraktım mirayla oturuyordum ters ters bakışlar atıyordu.

"Nee?"

"Salak idil teyzeye mesaj gitti yoklama alındı"

"Amaan banane"

Telefonumu yavaşça cebimden çıkardım,tumblr da gezinmeye başladım çünkü neden yapmayayım?

"Sanem!"

"Buyurun canım bitanecik en sevdiğim hocam, hocam diğer hocalar çok zevksiz sizin güllü bluzlarınız çiçekli böcekli kalem eteğiniz süper moda yemin ederim hocam,çarpılcam şimdi"

Sonunda sesimi alçatmıştım,ki fark ederse boku yerdim.

"Yalakalık yok,kitapta ki yetmiş sekizinci sayfayı oku"

Miraya bakış attım,çantamdan kitabı çıkarması için ben hocayı oyalarken o kitabı çıkaracaktı miray hemen anlamış olacak ki alttan baş parmağı ile onayladı.

"Hocam ben okumasam elif okusun veya inek ceren ay pardon, derya okusun hocam bırakın salın beni"

Benim halimden anlayanlar gülmemek için kendini zor tutuyordu boraya yan bakışlarımdan baktığımda baş parmağını dudağına götürmüş gülmesine engel olmaya çalışıyordu.

"Tamam kızım,derya sen oku"

"Ama hocam ya"

"Ağla köpek"

Bunu ben içimden geçirmiştim ne ara dışardan söyledim? Derya bana korkutucu olduğunu düşündüğü bakışlardan atmıştı ama gülünecek haldeydi daha çok.

Miray kitabı önceden koymuştu ama ben kurtulduğum için okumama gerek yoktu yaşasın kötülük bana boşuna malefiz demiyolar gülüüüüm.

Bir günde bilmem kaç bölüm atıyorum bir zahmet kısa olsun :D hadi görüşürüz bebeüklerim ve gülleriiiiiiiiğm









MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin