Multimedya: Sanem
2-3 tenefüs geçmişti ve şuan öğle arasında yemekhanede hayvan gibi yiyen duyguyu izliyordum, at mı koşturuyor kızım?
"Kanka yavaş boğazında kalacak"
"Acalem var ulan canım annem bugün erken alacak karnımı iyi doyurayım ki alışverişe boğayım kendimi"
"Geber inşallah"
"Aaa şeymoşum o yemek yerken geberecek şimdi merak etme"
"Kızlar?"
Bize asılan salak çetenin lideri orkun gelmesin nolur allahım bora olsun nolur tek istediğim şey falan dermişim şimdi, her boku istiyorum.ama onlar olmasın nolur..
"Bana bak orkun ve aptal arkadaşları defolup gidin"
"Güzelim dur daha konuşacaktık falan"
Dedi yamuk ağzına ayağımı soktumun salağı.
"Ya bir gitsene manyak!"
"Dur daha çok işimiz var"
Diyerek yanıma oturdu ve salık önümde olan saçımı kulağımın arkasına ittirmeye başladı BU SEFER BEN BİR ŞEY YAPMADIM KENDİN KAŞINDIN KÖPEK
Karnına tekme atarak oturduğu yemek masasından aşağıya düşürebilmiştim onu çete üzerime doğru gelirken bir ses onları durdurmyş olacak ki bu boranın sesiydi asla unutmadığım ses..
"Defol lan burdan,uzayın yoksa hastane masrafları için ailenizi arayın"
Dediklerinde uzatılmaması için gitmiş olacaklardı, ki aptal aptal boraya gülümseyerek bakan beni miroşum bacağıma ufak tekme atarak kurtardı beni pandam.
"Teşekkür ederim ya şu ibnelerden kurtardın beni daha doğrusu bizi"
"Aynen sağol"
Kızlar da bana katılmış oldu, şeyma bizim masaya oturun dediğinde su içerken boğazımda kalmıştı boralar da kabul etmişti çünkü niye etmesinler dimi?
Az önce dana gibi yiyen duygu gitmiş dikkatlice yiyen duygu gelmişti, ayı..
Telefonum çalmaya başladığın da açtım canım abim arıyordu veya abimin telefonunu almış bir derin..
Bu arada tanıtmamıştım, abim ve kardeşim var kardeşim derin abim ise serkandı.
"Derin sensen eve geldiğimde barbie bebeklerinin kafasını koparır çöpe atarım"
"Hayır gerizekalı benim serkan, benim leptobum nerde lan?"
"Benim odam da flim izlemiştim geçen kaldı orda"
"Kendi leptobun yokmu senin vicdansız?"
"Serkan şarjı bitmişti kapat ya uğraşamayacağım senle özel eşyalarımı karıştırırsan eceye mesaj atarım kötü içerikli mesajlar parantez içerisinde söylüyorum hadi kapatıyorum bay bay derinin eline verme arayıp duruyor"
Yüzüne kapatmıştım,leptopla ne yapacaksa salak.
"Abin mi aradı?"
Diye sordu miroş serkan dediğime göre kim olacak?
"Benden 3 yaş büyük birine neden abi diyeyim"
"Seni çıldırttığında veya tehdit ettiğinde abi diyorsun"
"O sıra abim oluyor"
"Derin kim la"
Diye sormuştu öküz ruhlu özgür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALEFİZ | Yarı Texting
Fiksi RemajaGizliden yazan bir aşık... Gizli Numara:Gri eşorfman takımın çok güzel Boraşkımm:ğdüwlwjwhsx Boraşkımm:Sen kimsin? Gizli Numara:Öğrenmeni istesem gizliden yazmazdım herhalde Boraşkımm:Peki, o zaman engeli basıyorum Gizli Numara:Daha karpuz kesecek...