21

208 13 8
                                    

Sanişkoştololoşko: Sen kimsin ?

Gizli Numara: Kanka benim ben akgün kaos yaratam az didim :djhwefjuidu

Sanişkoşloloşko: :D?

Gizli Numara: İşsizim biliyorum ayqsın kanks

"Gerizekalı!" Diyerek ayağımı masanın altından akgüne savurdum, kahkaha atıyordu bizimkiler ise kaşlarını çatmış bana ve akgüne bakıyolardı. "Noluyor lan?" Özgürün suratına baktığımda büzüşmüş ve kaşları çatılmış olduğu için bok emojisine benziyordu kahkaha attım.

"Kanka kaos arıyordum, sanişkolloşa gizli numaradan 'beni özledinmi' yazdım altına sıçtı salak" Dedikten sonra hunharca kahkaha attı, Allasen neden hiç normal bir arkadaşım yok?

Kendimin de normal olmadığını biliyorum arkadaşlar boş yapmayın.

"Aman ne çok komik!" Dedim somurtarak bora yanımda olduğu için sandalyemi çekip kolunun altına almıştı beni.

"Anonim olma olayın gibi" Dedi kulağıma fısıldayarak, gülümsedim.

*

En sonunda dağılıp evlerimize dağılmıştık,  yatağıma oturup dizlerimi uzattım ve leptobumu alıp leagua of legends oynamaya başladım 'Nightmare' Şarkısını dinleyerek.

Yatağımın ilersinde balkonum vardı ve boranın balkonu da görünüyordu, baktığımda odasında yoktu ardından 5-6 saniye gibi bi saniye geçtikten sonra odasına girdi ve geldiği gibi tişörtünü çıkarıp kirli sepetine attı, dolabının önüne geçti şort ve tişört aldı.

Bundan sonra bakmamam lazımdı..

Oyunuma odaklandım ve savaşı kazandım, biraz oynadıktan sonra perdeyi çektim ve akşam olduğu için garfieldlı şortumu ve askılımı giydim saçımı 2 kere tokadan geçirdikten sonra o haliyle salık bir topuz yaptım pandalı patiklerimi giyip çalışma masama oturdum ve matematik, geometri,kimya,biyoleji tabikii de fizik kitaplarımı,testlerimi,defterlerimi aldım. 2 hafta sonra sınavlarımız başlayacaktı.

Kötü olduğum derslere çalışmam gerekiyordu, ki bu kadar az aldım falan dermişim, ne az dersi be başka ders kalmadı!

Telefonumdan Alessica Caranın Here şarkısı çaldığında birinin beni aradığını anladım ve telefonumu elime aldım.

BORAŞKIMM arıyor..

"Efendim?"

"Ne yapıyorsun sevgilim?"

Sevgilim kısmını bastırarak söylemişti.

"İ-iyiyim sen ?"

"İyi balkona gelsene annen bu saatte dışarı çıkmana izin vermez"

"Tamam"

Dedim telefonu kapatarak, perdeyi açtım ve balkonun kapısını balkona çıktığımda üzerimde unutttuğum garfieldli pijamalar?...

"Hahaha! Pijamalarına bayıldım!"

"Ayh götüm sen bir de altına duran spidermanlı şorta bak"

"Hass"

Dedi altına bakarak bu sefer ben kahkaha attım.

"Ders mi çalışıyordun kız sen?"

"Hıhı"

"Oha!"

"Ne be?"

"Sen ders çalışır mıydın?"

"Yuh lan o kadar da tembel değilim!"

Tek kaşını kaldırdı.

"Tamam belki biraz.."

Dediğimde gülmeye başlamıştı yani üniversite sınavım yaklaşıyordu, ben ne yapayım? 1 yıl az değil arkadaşlar benim beynim için.

"Neyse, annenden izin alabilirmisin?"

"Ne için?"

"Bu akşamı özel bir yerde seninle geçirmek istiyorum, miraylarda kalıcam desen?"

"O-olur bekle"

Dedikten sonra odamdan çıkıp annemlerin yanına indim. "Anam,canım anam" 

"Yine ne istiyorsun?"

"Miraylarda kalabilrimiyim?"

"İyi git kal hazırlanda dikkatli ol ama giderken"

"Okey!"

Dedim odama koşarak, üstüme omuzları inik gök mavisi bluz bir üst altımada siyah kot etek giyip bluzumu eteğimin içine sokup sarkıtmıştım.

Sarı saçlarımı tarayıp yarı toplu saç stili yapmıştım, siyah spor ayakkabılarımı giyip boraya mesaj attım.

Malefiz'im: İzini kopardım ve hazırım!

BORAŞKIMM: Hemen uçuyorum !

Sohbetten çıkıp miraya yazmaya başladım annem eğer onu ararsa öğrenebilirdi benim miraylara gitmediğimi.

Evlatlık Pandam: Kanka annem ararsa sizde kalıyorum bu akşam şimdi anlatamam sonra anlatacağım söz.

(Görüldü)

Aşağıya sırt çantamı alarak indim ve kapıyı açıp dışarı çıktım bora kendi evinin önünde duruyordu elleri cebinde durarak, dışarı çıkınca bana doğru yürümeye başladı bende ona doğru yürüyünce yanına geldiğimde koluna girdim.

"Eee nereye gidiyoruz?"

"Annemin öldüğü yere"





MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin