34

120 5 0
                                    

Şu karakterler, değişimi, instegram, wp falan hepsi toplanık olarak 60 bölüm olması lazım 6 bölüm özel bölüm olacak diğerleri 2 tane insta 1 tane wp konuşması olacak diğerleri bildiğin bölüm olacak :d 60 bölüm olması lazım napim.

Dalları bora ile toplamaya karar vermiştik, bora ve ben elele yürürken dalın olduğu alanʼı elimle göstermiştim.

"Gidelim"

Yavaş yavaş oraya yürürken yaprakların çatırdaması hoşuma gidiyordu.

Birazcık dal topladıktan sonra başka alana gidip toplamıştık, baya bir olduğuna karar verdikten sonra geri dönmüştük.

Herkes gelmişti, dalları koymamız gereken yere koyup kulubeye geri dönmüştük.

"Sanem?"

"Efendim?"

"Seni seviyorum biliyorsun değil mi?"

"N-ne alaka, biliyorum bende seni seviyorum"

Dedim, yanağını öperek.

Kulubenin içine girdikten sonra  odama çıktım.

Üstümü değiştirmek için bavulumun kenarına eğildim, hava biraz soğuktu bu yüzden bordo yeşil sweat, siyah dar pantolon alıp giymiştim.

Duyguların odasına gittiğimde duygu kitap okuyordu, şeyma ise yatarak telefonu ile ilgileniyordu.

"Kızlar miray nerde biliyor musunuz?"

"Evet, ormanı dolaşacaklarmış özgürle"

"Ha iyi, hadi gelin bişeyler yiyelim buzdolabında var. Hocalar koymuş yani"

"Şeyma, kalk lan"

İkiside kalktı ben mutfağa ilerlerken arkamdan geldiklerini duyabiliyordum.

Buzdolabını açtığımızda omlet yapabileceğimi farkettim, kahvaltılık şeyler de vardı. 3 yumurta aldım kızlar da kahvaltılıkları küçük kaselere koyup masaya koymuştu.

Oha bu kadar uzun bölüm yok biriktirin biriktirin okuyun.

Hade eyw bebüklerüm

MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin