24

161 9 4
                                    

Multimedyada ki şarkıyla dinleyin lütfen.

"Yuh!"

Flim izledikten sonra odama girip uyumuştum fakat kış uykusuna yatmışım da diyebiliriz.

"Sanem abicim!"

Bunu söyleyen serkandı, 'abicim' mi? Kafasına taş mı yağdı ne oluyor lan?!

"Ney ney ney?"

"Uyan hadi saat 9 yemek yiyeceğiz"

"Ben yemeyeceğim!"

"Bak kızım dalarım odana böbreğinde burnunu bakıştırırım kalk lan kezban!"

"Abi gitsene ya!"

"İyi çalışma masanı kemirirsin artık afiyet olsun.. Anneeğğğ kezban aman şey sanem gelmiyor!"

"Yerse yesin yemezse yemesin gel buraya serkan!"

"Üf, tamam be"

Telefonumdan gelen şarkı birisi aradığında ki şarkıydı.

Boranın yanında birisi ararsa havalı olsun diye ingilizce şarkı koymuştum.

Evlatlık Pandam arıyor..

"Ne var miray?"

"Kızım yolarım seni açsana telefonlarını!"

"Neyse, bora seni çok merak ediyor özür dilemek istiyormuş"

"Tamam söyle avcunu yalasın serradan özür dilesin onu kantinde tek başına bıraktığı için"

"Ya, sanem bilerek yapmamış.. Kanka çaktırma boranın evindeyiz kızlarla birlikte, süründür borayı it gibi sürtsün şerefsiz"

"Miray kapat ya kapat"

Yüzüne kapattım, genelde yüzüne kapatılmaktan sinir olurdu. Ama şuan konu bu değildi.

Yatağımdan kalkıp üzerime pijamalarımı geçirdim ve perdeye doğru gittim perde kapalıydı.

Sabah okuldan geldikten sonra kapatmıştım, şimdi ise çaktırmadan perdeyi araladım.

Bora dizlerini kendine çekmiş yatakta oturuyordu. Bizimkiler ise yerde minderde oturuyordu, akgün ve özgür boranın yanında oturuyordu.

O söylediklerinden sonra gelip özür diliyordu, aptal mıydı bu?

Evet kesinlikle aptalın önde gideniydi.

MALEFİZ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin