İzuku oldukça rahattı. Direnmiyordu. İstese de yapamazdı. Onun yanında otururken, onun için ağlıyorken, onun kollarındayken, onun bu sıcaklığıyla rahatlarken..imkansızdı. Bir bakıma mutluydu. Uykusunu en sevdiğinin göğüsünde alıyorken oldukça mutluydu. Ama bunun farkında değildi.
Uçağın diğer tarafında Shoto ve Momo oturuyordu. Şeftali kızı tedirgin sayılanbilecek bir şekilde dışarıya bakıyordu. Elbette onun da ilk uçak yolculuğu değildi. Shoto bu durumu tuhaf buluyordu. Hep güler yüzlü olan bu kız şimdi neden böyleydi? Bir an "Belki fazla kurcalıyorumdur." Diye düşündü. Yine de merak ediyordu işte. Sakince "Bir sorun mu var?" Dedi. Momo yavaşça yere doğru baktı. Üzgünden çok umutsuz gibi bir hali vardı. "Eh, Todoroki-san um..bilirsiniz aile işleri bir yoğun ilerliyor sadece o kadar." Dedi. Yalancı bir gülümsemesi vardı. Bu Shoto'nun sinirini bozmuştu ama madem söylemek istemiyorsa onu zorlayamazdı.
Uçağın varmasına yarım saatten daha az bir zaman kalmıştı. Bu Katsuki için böyle güzel bir anın bozulması demekti. Uzun zaman olmuştu. Uzun çok uzun zamandır bu küçük melekten uzaktı. İtraf etmeliydi ki kendi de yorgundu bu durumdan. Bunları düşünemeyecek kadar iyi hissediyordu ama.
Kafasını, Katsuki'nin boynuna gömmüş kesik ve titrek nefesler alıp veriyordu. Onu kokluyor gibiydi. Katsuki ona doğru başını eğdi. Yeşil saçlarını anlının gerisine itti. İkisi de bu durumdan memnundu.
Y/N.( bi zahmet aq sizi yakınlaştırana kadar çatladım burda awsu :>)
"- Değerli yolcularımız, kemerlerinizi bağlayınız ve lütfen kalkmayınız. İnişe geçiyoruz.-"
"Tch. Cidden mi.." sonuçta onu uyandırmak istemiyordu. Zaten yanında tutana kadar götü çıkmıştı. E haklıydı da. "Ehh, oi deku." Diye kulağına fısıldadı. İzuku biraz göz kırpıştırdı. Tekrar uyumaya devam etti. "Isırmamak için zor duruyorum." Diye düşündü. Hafifçe sırıttı. Ve tekrar İzuku'nun kulağına eğildi. "Pist.?" "Hm?" "Hadi inmemiz gerekiyor." Dedi Katsuki. Kasten burnunu, İzuku'nun yanağına sürttü. İzuku bu hareketi biliyordu. Bunu çocukken onu uyandırmak için yapardı. Yeşil gözleri anında açıldı. Bir an durdu. Bulunduğu saçma hali kavramaya çalışıyordu. Katsuki'ye sarılıyordu. Katsuki tek kolunu İzuku'ya dolamıştı. Katsuki ona hafif yukardan sırıtıyordu. Wtf...."K-K-KACCHAN! B-BEN BİLEREK YAPMADIM S-SADECE Ç-ÇOK UYK-"
"Shh! Bağırmasana! Kulağım patladı burda!" "Ehh, ö-özür dilerim.." İzuku kendi tarafına dönüp kemerini çıkardı. Bir an önce şu demir yığınından çıkması gerekiyordu yoksa bayılacaktı en son.Uçak iniş yaptıktan sonra hızlı adımlarla herkes uçaktan indi. Valizlerini aldılar ve yazlık otele gitmek için önceden ayarlanmış otobüse bindiler. Katsuki ve İzuku arasında ufak bir sürtüşme vardı. İzuku, Katsuki'nin kendisinde bıraktığı etkiden kurtulmak istiyordu. Katsuki ise İzuku'nun bu direnemeyen halini sevmişti. O tatlı yanakların kızarmasına sebep olmayı seviyordu. İzuku'nun narin kokusunu, saçlarına dokunmayı, ona sarılmayı... İzuku'ya dair herşeyi seviyordu. Bu çocuk çok fena tatlıydı. Bir an önce bunları tekrar yapmayı dört gözle bekliyordu. Y/N.(evt biz de sevişmenizi aynen o hırsla bekliyoruz)
Otele vardıklarında herkes kendine bir oda seçti. Bina oldukça büyüktü. Havuzu vardı. Masaj salonu, buhar odası, yemek katı, kaplıcalar vs. vs. bir malikane benzeriydi. İzuku etrafa kocaman ve şaşkın gözlerle bakıyordu. Kapıda kalan Todoroki'ler onu karşıladı.
Gözlüklü genç ve güler yüzlü bir hanım onları bekliyordu. Selam vermek adına hafif ve neşeli bir sesle "Todoroki Malikanesi'ne hoşgeldiniz. Ben Todoroki Fuyumi, Shoto'nun ablasıyım. Geldiğinize çok sevindik." Dedi. Denki bi an ufak kalabalıktan öne geçip
"M-Merhabalar genç hanımefendi. Ben Denki. Kardeşinizin sınıf arkadaşıyım. Çok memnun oldum. Gerçekten sizin gibi bir hanım nasıl olur da-" derken sözünü engelleyen şey iki parmağın dudağına bastırılmasıydı. Bunu Eijiro'dan başkası yapmazdı. Bu ona bi nevi "yeterince konuştun" demekti. Eijiro en öne geçip Denki'nin başına elinin tersiyle hafifçe vurdu. "Fuyumi nee-chan, bu aptalın kusuruna bakmayın lütfen. Biraz fazla heyecanlı sanırım." Dedi. Fuyumi ise "Eh, hayır hayır elbette sizlerler çok eğleneceğiz tanıştığıma çok sevindim Denki-kun." Dedi. Denki'ye doğru elini uzatacaktı ki Denki kitlenmiş gözüküyordu. K-Kızarmış mıydı ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot - Katsudeku
Teen FictionQuirksiz AU "Varlığın içimi kıpır kıpır hissettiriyor ve uçuşan kelebeklerimi nasıl indireceğimi bilemiyorum. muhtemelen en kaba ama samimi ship kitabı