16. "Bir Bar Gecesi|1"

3K 200 270
                                    

mutlu bir
pride ayı
geçirin🌈

-

Masada eğlenceli bir ortam vardı. İzuku yukarı çıkar çıkmaz masaları incelemeye başlamıştı.

Bar köşesi, odanın kalanını göre daha net bir ışığa sahipti. Herkes halinden memnun gözüküyordu. Barmaid Hanım masaya henüz hazırladığı meze ve birkaç bardağı götürüyordu. İzuku, elleri dolu kadına doğru yönünü değiştirdi.

"Yardım edeyim, Genç Bayan."

Y.N:( bYaN dİiL kAdIn bİ keRe)

Bir anda ellerindeki yükün hafiflemesiyle şaşıran kadın sesin geldiği yere döndü.

"Z-Zahmet etmeseydiniz Bay-"

"Sadece İzuku yeterli hanımefendi."

İzuku tuhaf başlamış diyoloğu yumuşatmak için kadına içten bir gülümseme sundu.

"Teşekkür ederim, eğer mümkünse önce bunları servis etmeyeliyim."

"Bir adım arkanızdan geliyorum."

Genç kadın, büyük odanın sonundaki masaya ilerledi. Hafif ama göz yormayan bir ışığı olan salonun en büyük masasını kullanıyorlardı. aynı zamanda bar bölümüne en yakın olan masaydı.

Masanın önüne ilerlerken İzuku, nerdeyse tüm sınıfın olduğu masadakileri inceledi.

Beraber ettikleri saçma sohbetler ya da kendi başına telefonunda takılanlar vardı.

"İzu-chan..Bu gecelik Hanımefendiye ben eşlik edecektim~" dedi Seri şımarık bir sesle.

"İ-İzu-chan?"

"Oh ama eğer...sen de bu ultra yakışıklı halinle listeye eklenmek istiyorsan sadece söylemelisin." diyerek imalı bir şekilde göz kırptı.

Amacının masada oturan başka birini kıskandırmak olduğunu anlamak uzun sürmemişti.

Elindeki, bardaklarla dolu tepsiyi kadına uzatırken Sero'nun bu ilginç teklifine sadece göz çevirmekle yetindi.

"Sero-san...bazen hetero olduğunu bu kadar belli edebilirsin diye düşünüyorum."

"Hadi ama Midori-chan.."

Konuşulanları dinlerken Ojiro da sohbete katılmayı tercih etti ve cümleye devam etti.

"Gecenin yıldızı falan olmalısın. Fena görünüyorsun."

"Ojiro-san, beni utandırıyorsunuz."

Kadın İzuku'nun elindeki bardakları yerleştirirken "Yalnızca bir saç aksesuarı olmasına rağmen henüz bir bandananın hiçbir kimsede bu kadar yakıştığını görmemiştim."

Mina hâlâ elindeki telefonla uğraşırken "Kaşar Hanım doğru söylüyor. Sahiden kırmızının saçlarına bu kadar güzel gözükeceğini düşünmemiştim." dedi.

"Elbette öyle gözükecek, en tarz sahibi insanın tercihleriyle giydirildi."

Ochako kendini öne atarak gururlu bakışlarıyla İzuku'ya yöneldi.

"Adamım...gitmeden bir fotoğraf çekilmeliyiz. Eğer siyah boğazlı+gömlek kombinin sana böyle duracağını bilseydim bunu yıllar önce yapardım."

"Etekli sürtüğe hak veriyorum, çok yakşklsn ama ben daha ykşklym.."

Ochako yalnızca göz devirmekle yetindi.

Herhangi bir yorum yapmamış olan Eijirou "Bu geceye özel mi bilmiyorum ama henüz gördüğüm en havalı kişiler listemde üçüncü sıradasın bro."

One Shot - KatsudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin