🐙
"Hadi ama Denki..sen çocuk falan değilsin." dedi kızıl saçlı.
Kilitli kapının ardında, yaklaşık 13 dakikadır, az önce saçma bir şekilde öptüğü ve şimdi ise kendisini soyunma odasının banyolarından birine kilitlemiş çocuğa sesleniyordu.
"siktir..ne istiyorsun kızılcık suyu?"
"pekâlâ Denki öncelikle bana öyle seslenmekten vazgeç. Ayrıca tanıyor musun emin değilim ama az önce çok ateşli bir sarışının dudaklarının tadına-"
"SUS APTAL. H-HATIRLAMAK İSTEMİYORUM."
"Sahi mi? bunu o cesur cümlelerin ardına mı söylüyorsun? Erekte olmuş bile olabilirim."
"ah..cidden saçmalamayı kes. Neden böyle saçma şeyler peşindesin seni salak?"
"belki cevaplayabilirim. Ancak böyle ciddi bir sorunun cevabını dört yaşındaymış gibi kaçıp soğuk fayansta oturmuş ve kendini kilitlemiş birine vermeyeceğim."
"zor olmadı." dedi Denki. Söylediği sırada ağzından ufak bir kıkırdama kaçırdı.
"oh tabii elbette. Fırsatın varken gül biseksüel çocuk ama bir dahaki sefere elimden kaymana bile izin vermeyeceğim."
"pekâlâ, ilk olarak bir dahaki sefer falan olmayacak. Ayrıca burda hangisi daha göze batıyor bir bakalım
Senin henüz kendisine karşı bir şey hissetmediğin ama onun seni seviyor olduğunu bildiğin çocuğu öpmen mi yoksa benim cinsel kimliğim mi?
oh evet tabii ya. Gayet net öyle değil mi SENİ AHMAK TAŞ KAFALI?"
"Hey hey bekle biraz. Kim bir şeyler hissetmediğimi söylüyor?"
-
"Tsu-chan!" diye seslendi Ochako. Kurbağa kız büyükçe siyah gözlerini sesin geldiği yöne çevirdi. "kero? uraraka-chan?" havuzun girişinden kalan sınıfın toplandığı yere doğru ilerledi.
"Hepiniz burdasınız." dedi Mina. Pembe tenli kız, boynuz ve saçlarına bağladığı mavi kurdele ya da sarı bikinisiyle oldukça şirin görünüyordu.
"Ashido-san, çok tatlı görünüyorsun." dedi Şeftali kızı. Uçaktaki, kasvet ve düşüncelerle bezenmiş Momo'dan eser yoktu sanki. "Oh..teşekkürler yao-chan, sen de oldukça iyisin."
"Hey hey hey." hafif bir nidayla dikkatleri üzerine toplamayı başarmış olan kahverengi saçlı kız, sözüne devam etti.
"Kızlar, bu gece güzel bir şeyler yapmalıyız."
Diğerlerinin anlamamış bakışlarına maruz kaldığı ile birlikte daha açıklayıcı olmaya çalıştı.
"Hadi ama..demek istediğim hepimiz birkaç gün öncesine kadar oldukça yorucu sınavlardan geçtik. Herkes oldukça stresliydi."
"Kafa dağıtmaya ya da bilirsiniz işte..sadece biraz rahatlamaya ihtiyacımız var ve benim de bunun için harika bir fikrim var."
"Oh anlıyorum Ashido-san. Papatya ya da yasemin çayı partisi herkesin sinirlerini alabilir." dedi Momo. aklına gelen parlak fikirle samimi bir gülümseme sundu.
"Şey...yao-chan..ç-çok naziksin ve harika bir fikir ancak Mina-chan daha heyecanlı olacak ya da belki bir tık daha eğlenceli geçecek bir şey kastetmiş olabilir."
"Ochako haklı. Aslında aklımda daha parlak ve gençliğimize uygun bir şey var."
"Tam olarak ne düşünüyorsun?" diye sordu mor kısa saçlarının arkasından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot - Katsudeku
Teen FictionQuirksiz AU "Varlığın içimi kıpır kıpır hissettiriyor ve uçuşan kelebeklerimi nasıl indireceğimi bilemiyorum. muhtemelen en kaba ama samimi ship kitabı