'kendimi kontrol bile edemiyorken nasıl buna cesaret edebilirsin ki?'
"Katsuki..şu an kendi dediklerimin dahi farkında değilim. G-Gerçekten nedenini bilmiyorum ancak...
Debora'nın gülü aşkına buna ihtiyacım var.Çok..çok sıcak."
Esintili bir gecede içki kokulu kıyafetleri, yer yer sargıları ile birlikte birbirleriyle konuşmak için oturmuş iki genç, her zaman olduğu gibi tartışmaya başlamışlardı.
"Beni terleriyorsun geri zekâlı."
"Hah?! Kimse sana bir şey sormadı.
-ğnm.""İnlemelerini bile içinde tutamayacak bir hâldesin. Yalvarışlarını duymak istemiyorum. Sana annelik yapmayacağım."
"Oh..Hahahha..." İzuku terasın demirlerine tutunarak bile zar zor ayakta duruyorken histerik bir kahkaha attı. Bariz şekilde sallanıyordu.
Üzerindeki ceketi yere düşürüp birkaç düğmesini açtı.
"Katsuki..beni çok..çok yanlış anlıyorsun. Senden annelik rolünü istemiyorum.
Bu gece sadece babacık olmalısın~"
Katsuki karşısında sarhoş seksepalite hareketli çocuğa bakmaya bile katlanamıyorken duydukları kan basıncını artırdı.
Bacaklarının arasındaki sıkışma hissine daha fazla dayanamayarak İzuku'nun yanına ilerlemek için hızla ayağa kalktı.
Yüzünü öylesine patlatmak istiyordu ki onu tahrik edemeyecek hâle gelmeliydi.
İzuku'nun yüzüne bile bakmadan hızlıca kolunu kavrayıp ilerledi. Yeşil saçlı sürüklenmenin etkisiyle afalladı ve sarhoş adımlarıyla Katsuki'nin ardından yürüyordu.
Kurtulmak için ne kadar kendini çekiştirse de çırlınması boşaydı. Katsuki'nin gözü hiçbir şeyi görmüyordu.
İçeri dalıp hızlı hızlı yürüdükleri sırada çoğunluğun bakışlarını üstlerine almışlardı.
Katsuki hızlı adımlarıyla tuttuğu kolu bir an için gevşetmeden şampanyaları rafa dizen kadının yanına geldi.
Yüzünde sinsi bir sırıtış ile konuşmaya başladı.
"Her ne sikim hazırladıysan İzuku'yu memnun etmedi. Şimdi ise onu tedavi etmem gerekiyor."
İvamaya'nın dudakları durumu anladığı gibi kibirli bir şekilde yukarı kıvrıldı. Sarı saçlarını geriye attı ve
"Teşekkür etme tarzınız etkileyiciymiş." dedi. Gözucuyla arkadaki tamamiyle dağılmış ve ter döken İzuku'ya baktı.
Kendiyle bir kez daha gurur duyduktan sonra tezgahın altına eğilip anahtarlığı Katsuki'ye uzattı.
"Sekizinci kat otel olarak kullanılıyordu ancak kapatıldı. Şimdiyse konforlu ve istemeyeceğin kadar çok boş odaya sahip boş bir yer."
"Bu jesti unutmayacağım."
"Şansını zorlama ve git artık çocuk. Ona iyi davran."
-
Katsuki'nin hemen önünde, büyük bir yatakta zorlukla nefes alan bir İzuku vardı.
İçindeki sıcaklığa daha fazla hakim olamadığını fark ederek içeri girdi.
İzuku bariz bir şekilde yanıyordu. Yeşil gözlerinde şehvetin kor ateşini taşıyordu.
Kesik nefesleri az işkence ediyormuş gibi dudaklarını dişlemesi
Katsuki'yi köpürtmüştü.Kızıl gözlü çocuk bacaklarındaki ıslaklığa ve içinde gittikçe büyüyen 'içtiğinin vermiş olduğu' hisse yenik düşerek çocuğun yanına doğru gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot - Katsudeku
Teen FictionQuirksiz AU "Varlığın içimi kıpır kıpır hissettiriyor ve uçuşan kelebeklerimi nasıl indireceğimi bilemiyorum. muhtemelen en kaba ama samimi ship kitabı