en son +9k için teşekkürler demiştim ve şu an 26k olmuş hâlâ inanamıyorum, cidden bu kadar ilgi göreceğini tahmin etmemiştim sadece gelişi güzel yazıyordum.
-
"Bi saniye..bi dakika bi dakika şimdi bir şey aklıma geldi de."
Denki elindeki konyak şişesiyle kendince bir şeyler yapıyordu ama birlikte şişenin dibini görmüşlerdi."Bence piramitler alttan inşa edilmeye başlandı çünkü eğer üstten başlasalardı...*hıck yerçekimi onları yere düşürürdü."
"Ben taşları yukarıda asılı tuttum..sen bilmiyorsun." Dedi Ochako. Hemen yandan sero "Bence yana yatık yaptılar sonra iplerle çektieğr."Masanın başından saçmalamalarını kayda alan Mina ve "ne diyo bunlar aq" bakışları atan Eijiro, hislerini baya iyi yansıtıyordu.
İva-san masayı kontrol etmek için tekrar yanlarına gitti.
"Umarım bir şey bölmüyorumdur. İstediğiniz başka bir sipariş var mı diye sormak için geldim." Dedi sarışın hanımefendi.
Mina göz devirmek ile yetindi. Elindeki telefonunu bırakıp "Şey..bana biraz daha bir şeyler getirir misin?" Dedi kadına. Çekingen bir ses tonu kullanmıştı.
İva-san "Elbette. Masada dokuz çeşit var. Fazladan ne istersiniz?" Diye sordu kadın.
"Sinmiş sarhoşları görüyorsun..." dedi ve masanın karşısındaki Ochako, Kiyouka, Denki, Shoto ve Sero'yu gösterdi.
"PUJAHAAHAA...bize dedi duydunuz mu, duydunuz dimi ÖŞĞWALMZŞLÖKSYÜWMCALP"
diye saçma bir ses geldi Shoto'dan.Ochako ile ciddi anlamda mal mal gülüşmeye başladılar. Normalde birbirlerine yıllardır birkaç dakika bile dayanamayan bu ikisini alkolün birleştireceği kimin aklına gelirdi.
Mina tekrar cümlesine başlayacakken bu kez saçmalama sırası Sero'daydı. Kafasını masadan kaldırdı ve İvamaya'yı gördü. "İVA-SANN...." diye saçma şekilde bağırarak kollarını iki yana açtı. "ÖZÜR DİLERİM...İVA-SAN BENİ AFFEDİN LÜTFĞENWN..."
"A-Anlayamadım ne için affetmemi istiyorsunuz?" Dedi kadın anlamayarak. "Duygularınızı...*hıck* incittiğm içn ÇWOK ÖZÜR DİLERİM İVA-SAANN.." dedi ve ağlayarak ayağa kalktı. "LÜTFEN BENİ TOKATLAYIN VE AFFEDİĞN..HÜÜ.."
İvamaya'ya doğru bir adım atmış iken Mina daha fazla saçmalamasına izin vermeyerek "Kadının üzerine yürümeyi kes aptal?!" Dedi ve gözünün önünü bile görmeyen çocuğun kolunu omzuna attı. "aa mina..AAA MİNAAA! MİNA'CIK..HER YERDE SENİ ARIYORDUM. NERELERDEYDİNN!?" Dedi.
Mina " KULAĞIMIN DİBİNDE BAĞIRMASANA GERİ ZEKÂLI." Dedi ve ekledi "Ayrıca kimseyi aradığın falan da yoktu masada ölmüş gibi yatıyordun." Dedi.
Kyouka yattığı yerden kalkıp "AA SERO ÖLMÜŞ MÜ?" Dedi. "Nası..ben mi ölmüşüm? Dur Kyo beni lafa *hıck* tutma. Cesedi sownra hâlledersiğnz. İva-san'dan özür dilemeye çalışıyowrum..."
Mina tutmakta zorlandığı çocuğu tekrar eski yerine oturttu. Dik durabilmesi için kendisi de yanına oturdu zira sero gözünü bile açmıyordu. "İva-san çok..çok üzgünüm. Bız sizinle birlikte *hıck* olamayız." Dedi. Eijiro ve diğerleri Sero'ya "ne diyo bu aq" der gibi bakıyordu.
"Ben sizi sevmiyordum...az önce sizle...biraz flörtleştim ama-"
az önce dediğin beş saat önceydi aq salağı
"-ama hepsi kıskan...dırmak içindi."
Aslında burası İvamaya hariç herkesin anladığı ama görmezden geldiği kısımdı. Sero, İva'ya ilgi duyduğu için değil, Mina'nın ilgisini çekebilmek için yakın davranmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot - Katsudeku
Teen FictionQuirksiz AU "Varlığın içimi kıpır kıpır hissettiriyor ve uçuşan kelebeklerimi nasıl indireceğimi bilemiyorum. muhtemelen en kaba ama samimi ship kitabı