9ο κεφάλαιο

155 30 19
                                    


Γιω. Λοιπόν το σχέδιο είναι το εξής:
Αφού πλέον έχουμε και τον Διονύση στο πλευρό μας θα τον βάλουμε να την πέσει σε μια από τις δύο. Όποια προτιμάει αυτός. Αν όλα πάνε καλά, που το ελπίζουμε, θα τα φτιάξει με μια από αυτές τις δύο. Θα κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και θα τους ρωτήσει για τα σχέδια τους για εσένα και πλέον εμένα. Αν στην αρχή δεν τον εμπιστεύονται που αυτό είναι το λογικό θα πρέπει αναγκαστικά να μας φερθεί απαίσια.

Εσένα Μαριάνθη θα σε κοροϊδεύει και γενικά θα σε κάνει bullying και εμένα...

Ουφφφ...

Θα με σπάσει στο ξύλο.

Με αυτες τους τις πράξεις σίγουρα θα κερδίσει την εμπιστοσύνη τους.

Θα τις ρωτήσει τι έγινε στο παρελθόν και λογικά αυτές πλέον αφού θα έχουν πειστεί πλέον, θα τους τα πούνε όλα.

Αυτός θα τα ηχογραφήσει αλλά δεν θα τα χρησιμοποιήσει. Δεν θα κάνει τίποτα ακόμα .

Στον χορό του λυκείου θα αναγκαστείς να έρθεις Μαριάνθη. Ξέρω ότι τους μισείς αλλά πρέπει.

Θα ανέβεις στην σκηνή για να κάνεις την παρουσίαση σου και ως φυσικών αυτές θα σκάσουν απο το κακό τους και θα θέλουν να σε σαμποτάρουν.

Δυστυχώς θα πρέπει να δεχτείς να σε σαμποτάρουν αλλά μην ανησυχείς γιατί στο τέλος της βραδιάς όλα θα έχουν αλλάξει.

Όταν έρθει η σειρά τους να ανέβουν θα τις σαμποτάρουμε και εμείς.

Και όταν λέω εμείς εννοώ εμένα.

Θα ρίξω έναν κουβά με νερό πάνω τους καθώς και αφρό ξυρίσματος αλλά το σημαντικότερο είναι ότι θα παίξω στα μεγάφωνα την ηχογράφηση.

Οπότε όλοι πλέον θα ξέρουν την αλήθεια.

Πφφφφ...

Θα ξέρουν τι έκανα.

Μαρ. Είσαι σίγουρος για αυτό Γιώργο;
Γιω. Ναι! Επιτέλους πρέπει να βγει η αλήθεια στην επιφάνεια.
Θέο. Μα αυτό δεν θα είναι κακό για εσένα;
Γιω. Ναι αλλά έχω μετανιώσει και τώρα θα πληρώσω για ότι έκανα.
Διο. Έχω αρχίσει να σε συμπαθώ τελικά εσένα.
Για. Είσαι σίγουρος ότι θα πετύχει;
Γιω. Σίγουρος; όχι, αλλά για κάθε πράγμα έχω και μια εναλλακτική.
Για. Ωραία τότε σε εμπιστευόμαστε.
Γιω. Μαριάνθη, Διονύση είστε σύμφωνοι;
Μαρ. Ναι.
Διο. Εεεε ναι... Δεν ξέρω... Δεν θέλω να την πέσω σε καμία τους.
Γιω. Σκέψου ότι δεν θα είναι πραγματικό απλά πρέπει να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους και είναι ο πιο εύκολος τρόπος.
Διο. Να... Και πάλι... Δεν θέλω να πληγώσω την Ανθή.

Dare To LiveOnde histórias criam vida. Descubra agora