-Διονυσης pov-Πήγα γρήγορα στο δωμάτιο της και την βρήκα να κλαίει καθισμένη στο πάτωμα με τα χέρια της να κρύβουν το υπέροχο πρόσωπο της.
Μπροστά της ήταν όρθιες η Παναγιώτα και η Μάρθα... Εδώ ήρθαν οι πουτανες όταν έφυγαν από τον χορό άρα...
Διο. Τι στο διάολο συμβαίνει εδώ;
Φώναξα έτσι ώστε να τις κάνω να τρομάξουν, κάτι το οποίο πέτυχα...
Παν. Τι σε νοιάζει εσένα; Φύγε από εδώ!
Μαρ. Ναι φύγε από εδώ γιατί θα καταλήξεις σαν αυτήν... Μόνος, χωρίς φίλους και αξία.Μου είπε δείχνοντας μου την πεσμένη στο πάτωμα, ενώ έκλαιγε, Μαριάνθη.
Με το άκουσμα αυτών των λέξεων ένιωσα τόσο θυμό που άνετα τις σκότωνα επιτόπου και τις δύο τους.
Διο. Αυτή δεν έχει αξία; Δεν πάτε καλά! Εσείς δεν έχετε καμία αξία που κάνατε κάτι τόσο φριχτό και έχετε το θράσος να συνεχίζεται να της κάνετε την ζωή κόλαση. Αλλά πλέον όλοι ξέρουν τι άνθρωποι είστε. Κάνεις δεν θα πέσει στην παγίδα της υποτιθέμενης καλοσύνης σας ξανά δεν θα το αφήσω εγώ ο ίδιος να συμβεί αυτό. Όσο για το οτι δεν έχει φίλους κάνετε λάθος γιατί εγώ προσωπικά είμαι όχι μόνο φίλος της αλλά το αγόρι της άρα έτσι και σας ξαναδώ όχι να της μιλάτε αλλά να την κοιτάτε σας υπόσχομαι ότι δεν θα κρατηθώ και θα σας σπάσω στο ξύλο μέχρι να πεθάνετε παλιό πουτανες. Έγινα κατανοητός;
Αφού τα έβγαλα από μέσα μου ηρέμησα... Πήρα βαθιές ανάσες και περίμενα να δω πως θα αντιδράσουν.
Αυτές το μόνο που έκαναν είναι να με κοιτάξουν στα μάτια για να δουν αν αστειεύομαι κάτι που δεν εκανα και μόλις το αντιλήφθηκαν έριξαν μια τελευταία ματιά στην Μαριάνθη και έφυγαν γρήγορα από το δωμάτιο με σκυμμένα τα κεφάλια τους.
Καιρος ήταν να τελειώνουμε με αυτές... Πολύ αξία τους δώσαμε...
Διο. Μαριάνθη μωρό μου μην κλαίς, έφυγαν. Δεν πρόκειται να σε ξαναενοχλησουν.
Μαρ. Δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ. Δεν μπορείς να το καταλάβεις;Είπε μέσα από τους λιγμους της. Όχι μωρό μου μην κλαίς...
Διο. Το ξέρω ότι δεν μπορώ να καταλάβω αλλά ξέρω επίσης ότι δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ κανέναν να σε πληγώσει! Ποτέ ξανά!
Μαρ. Νόμιζα ότι με παρατησες...
Διο. Για κανέναν λογο μωρό μου. Σε αγαπώ. Το ξέρεις;
STAI LEGGENDO
Dare To Live
Narrativa generaleΜου είχαν πει ότι ήμαστε bff και καλά. Τώρα το ξέρω ότι όλα αυτά ήταν ψέματα, τώρα το καταλαβαίνω. Δεν είναι όλοι όποιοι και όπως νομίζουμε και πολλές φορές πληγωνομαστε. Aλλά ο χειρότερος πόνος είναι όταν χάνεις κοντινά σου άτομα, άτομα που εσύ νόμ...