8ο κεφάλαιο

168 30 21
                                    

Εδώ είμαστε λοιπόν.

Στην μέση του σαλονιού μου, όλοι μαζί, αγκαλιασμενοι.

Δεν περίμενα αυτή την αντίδραση για να είμαι ειλικρινής. Περίμενα να αρχίζουν να με κοροϊδεύουν.

Να μου πούνε ότι είμαι μια άχρηστη. Μια χρησιμοποιημένη. Γιατί όντως αυτό είμαι.

Διο. Αχχχ για αυτό όλοι σε έλεγαν έτσι; Μου έρχεται να τους σπάσω όλους στο ξύλο. Άκου με καλά. Είσαι υπέροχη και δεν ήταν δικό σου φταίξιμο. Αυτός ο Μαλακας θα τον πω το λιγότερο. Θα έπρεπε να είναι στην φυλακη.

Ήταν σαν να διάβασε τις σκέψεις μου, ένιωσα σαν να με καταλαβαίνει. Με έκανε να νιώσω πολύ καλύτερα.

Τι θα έκανα χωρίς αυτούς;

Θέο. Δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση αλλά πώς το έμαθαν όλοι;
Μαρ. Η Παναγιωτα και η Μαρθα το είπαν.

Είπα κλαίγοντας αυτή την φορά.

Μαρ. Για την ακρίβεια δεν είπαν τι έγινε ακριβώς. Η Παναγιώτα και η Μάρθα αποδείχθηκε ότι αυτές τον έβαλαν να το κάνει αυτό. Πήγαν στο σχολείο και είπαν σε όλους ότι είμαι ένα τσουλακι και ότι ούτε αυτές δεν το περίμεναν από εμένα αλλά είχαν τραβήξει και φωτογραφίες που τις έδειξαν σε όλους.

Οπότε πλέον εγώ ήμουν η πουτανα του σχολείου. Το τσουλακι. Χωρίς να έχω κάνει τίποτα αλλά κανείς δεν με πιστευε.

Όλοι στο σχολείο με εβριζαν. Με κορόιδευαν και με σχολίαζαν μεταξυ τους.

Ήταν, βασικά ακόμα είναι απαίσια.

Με την θύμηση αυτών άρχισα ξανά να κλαίω.

Για. Μην κλαίς έχεις εμάς τώρα.
Θεο. Θα το πληρώσουν αυτό που έκαναν.
Διο. Ηρεμισε είμαι εγώ εδώ για εσένα όλα θα διορθωθούν.

Με το άκουσμα αυτών δεν άντεξα και τους ξαναγκαλιασα.

Η υπόλοιπη μέρα πέρασε πολύ ήρεμα. Παίζαμε με τα παιδιά διάφορα επιτραπέζια ή μη επιτραπέζια παιχνίδια.

Μονόπολη, γκρινιάρη, κυνηγητό, κρυφτό...

Το ξέρουμε ότι ήμαστε μεγάλοι αλλά η διασκέδαση είναι για όλες τις ηλικίες.

Ξαφνικα ακούστηκε το κουδούνι. Ποιος να είναι τώρα;

Μαρ. Ανοίγω εγώ!

Φώναξα καθώς όλοι έκαναν κίνηση να πάνε να ανοίξουν αυτοί.

Ανοίγω την πόρτα και ήρθα αντιμέτωπη με το τελευταίο άτομο που θα μου ερχόταν ποτέ στο μυαλό;

Dare To LiveWhere stories live. Discover now