Σήμερα νιώθω πάρα πολύ καλύτερα και αυτό οφείλεται στα παιδιά. Τι θα έκανα αν δεν τα είχα; Λογικά θα ήμουν ακόμα πολύ άρρωστη και ξαπλωμένη στο κρεβάτι ξέροντας ότι σε κανέναν δεν λείπει η παρουσία μου από το σχολείο.
Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Κοίταξα τον εαυτό μου και οι μαύροι κύκλοι που είχα τις προηγούμενες μέρες είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Πήρα το θερμόμετρο και το έβαλα. Μετά από λίγο έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο και το έβγαλα για να δω την θερμοκρασία μου ώστε να δω αν ο πυρετός υποχώρησε.
36.2
Μια χαρά, ο πυρετός "έπεσε" αν και είναι Σάββατο οπότε δεν έχουμε σχολείο σήμερα, αλλά ούτε αύριο, οπότε δεν αγχώνομαι.
Κατέβηκα κάτω και εκεί βρήκα την Θέο με τον Γιάννη και τον Διονύση να κάθονται στον μεγάλο καναπέ του σαλονιού.
Μαρ. Καλημερα.
Είπα σχεδόν τραγουδώντας.
Θεο. Καλημέρα. Κάποια νιώθει καλύτερα από ότι κατάλαβα.
Μαρ. Η αλήθεια είναι πως ναι. Μου έπεσε και ο πυρετός οπότε μια χαρά.
Γιαν. Ωραια! οπότε θες να πάμε καμία βόλτα για να ξεσκασεις από την κλεισουρα;Μου είπε και μου έκανε ένα αξιολατρευτο puppy face. Είναι αδυνατον να του αρνηθώ το οτιδήποτε όταν κάνει αυτήν την φατσούλα.
Ιιιιιιι... Τώρα το θυμήθηκα. Σήμερα μου είπε ο Γιώργος να συναντηθούμε. Δεν θέλω και δεν νιώθω έτοιμη αλλά πρέπει να πάω. Είπε είναι σημαντικό.
Μαρ. Δεν μπορώ δυστυχώς θα βγω με έναν παλιό μου φίλο γιατί έχει να μου πει κάτι πολύ σημαντικό.
Είπα με μια λυπημένη φάτσα προσπαθώντας να κρύψω την αηδία που μου προκάλεσε το γεγονός ότι τον αποκάλεσα φίλο μου.
Διο. Μήπως θες να έρθω και εγώ μαζί σου για να σιγουρευτώ ότι είσαι καλά;
Μαρ. Ευχαριστώ Διονύση μου αλλά δεν χρειάζεται.Του είπα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο.
Γιαν. Εγώ φιλί δεν έχω;
Είπε και έκανε τον και καλά θιγμένο.
Μαρ. Εννοείται ότι έχεις έλα εδω.
Του είπα και του έδωσα και αυτού ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο.
Θέο. Νομίζω δυστυχώς ότι είναι ώρα να φεύγουμε εμείς, αλλά θα μιλήσουμε, ιδιαίτερα αν γίνει τίποτα με τον φίλο σου να μου το πείς.
Είπε με μια πονηρή γκριμάτσα. Αχχχ και να ήξερε. Αλλά αν ήξερε ίσως να μην με έκανε παρέα τώρα, οπότε καλύτερα έτσι.
YOU ARE READING
Dare To Live
General FictionΜου είχαν πει ότι ήμαστε bff και καλά. Τώρα το ξέρω ότι όλα αυτά ήταν ψέματα, τώρα το καταλαβαίνω. Δεν είναι όλοι όποιοι και όπως νομίζουμε και πολλές φορές πληγωνομαστε. Aλλά ο χειρότερος πόνος είναι όταν χάνεις κοντινά σου άτομα, άτομα που εσύ νόμ...