Σήμερα θα βάλουμε "σε δράση" το σχέδιο μας.
Είμαι απίστευτα αγχωμενη. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για μια φορά και να ηρεμήσω απο αυτές μια και καλή επιτέλους.
Δεν τις θελω στην ζωή μου άλλο. Αρκετά έκλαψα εξαιτίας τους.
Just gonna stand there and watch me burn thats alright because I like the way it hurts...
Just gonna stand there and hear me cry thats alright because I love the way you lie...Ακούστηκε ο ήχος κλήσης του κινητού μου.
Με γρήγορες κινήσεις το πήρα από την τσέπη μου και το σήκωσα χωρίς να δω ποιος είναι γιατί ήμουν σίγουρη για το άτομο στην άλλη γραμμή.
??. Καλημέρα.
Μαρ. Καλημεραααα.Είπα σχεδόν τραγουδιστά.
??. Πώς είναι το μωρό μου;
Μαρ. Καλά είναι το μωρό σου. Εσύ τι κάνεις Διονύση μου;
Διο. Καλά είμαι και εγώ.
Μαρ. Δεν ακούγεσαι καλά όμως.
Διο. Απλά αγχώθηκα και στεναχωριέμαι που δεν μπορούμε να πούμε σε κανέναν ότι ήμαστε μαζί. Ή καλύτερα να το δείξουμε, αν με πιάνεις.Είπε με πονηρή φωνή και μου ήρθε να πέσω κάτω από τα γέλια.
Μαρ. Και εγώ στεναχωριέμαι αλλά σκέψου ότι μόλις όλο αυτό τελειώσει θα ήμαστε μαζί ωραία και ελεύθερα.
Διο. Ναι! Ανυπομονώ όλα να τελειώσουν και να ήμαστε μαζί κανονικά χωρίς να χρειάζεται όλο αυτό το κρυφτό.
Μαρ. Αυτό και τίποτα άλλο.
Διο. Ναι. Τέλος πάντων εγώ να ξέρεις από σήμερα θα αρχίσω να είμαι κακός μαζί σου. Να θυμάσαι ότι σε αγαπώ! Καλή σου μέρα μωρό μου!
Μαρ. Και εγώ σε αγαπώ! Και καλημέρα επίσης.Τερμάτισα την κλήση και ένιωθα την καρδιά μου μισή. Ξέρω ότι με αγαπάει αλλά θα είναι απαίσια να με κοροϊδεύει μπροστά σε όλο το σχολείο. Προβλέπεται δύσκολη μέρα η σημερινή όπως και οι επόμενες εξάλλου.
Ξεκίνησα να πάω προς το σχολείο. Στο δρόμο όπως κάθε μέρα συνάντησα την Θεοφανία.
Προχωρούσαμε μαζί παρέα όταν ακούσαμε φωνές. Συγκεκριμένα τις δικές τους φωνές.Θα τις αναγνώριζα αυτές τις φωνές από χιλιόμετρα μακρυά.
Η Παναγιώτα με την Μάρθα.
Όταν πλησιάσαμε λίγο περισσότερο ακούστηκε ακόμα μια φωνή. Μου είναι πολύ γνώριμη.
Ο Διονύσης;!
Διο. Ναι βρε κούκλα μου εννοείται σου λέω.
Παν. Αχχχ ναιιιι; Ωραία τοτεεε.
Μαρθ. Χαιρόμαστε.Ακούω τις φωνές να δυναμώνουν. Έρχονται προς το σημείο που στεκόμαστε εγώ και η Θεοφανία.
YOU ARE READING
Dare To Live
General FictionΜου είχαν πει ότι ήμαστε bff και καλά. Τώρα το ξέρω ότι όλα αυτά ήταν ψέματα, τώρα το καταλαβαίνω. Δεν είναι όλοι όποιοι και όπως νομίζουμε και πολλές φορές πληγωνομαστε. Aλλά ο χειρότερος πόνος είναι όταν χάνεις κοντινά σου άτομα, άτομα που εσύ νόμ...