13ο κεφάλαιο

140 26 30
                                    


Αύριο είναι ο χορός... Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ... Δεν ξέρω τι να κάνω ή τι να σκεφτώ πλεον...

Ο Γιώργος λέει να έχω λίγη πίστη στα παιδιά. Λέει ότι τους αξίζει άλλωστε.

Εύκολο για αυτόν να το λέει... Δεν πέρασε ότι πέρασα εγώ... Πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Μου είναι πολύ δύσκολο.

Με αυτές τις σκέψεις και τους προβληματισμούς για την αυριανή ημέρα αποφάσισα να σηκωθώ τελικά από το κρεβάτι μου. Όχι ότι βιάζομαι, έτσι κι αλλιώς δεν έχω σχολείο γιατί είναι Σάββατο πρώτον και δεύτερον δεν έχω φίλους για να έχουμε κανονίσει ώστε να με περιμένουν.

Πήγα στην κουζίνα έφαγα δημητριακά με γάλα, το αγαπημένο μου πρωινό, και τελικά αποφάσισα να πάω στο εμπορικό να πάω να αγοράσω ένα καινούργιο φόρεμα για αύριο.

Όταν είπα αυτήν μου την απόφαση στην μαμά μου ενθουσιάστηκε... Λέει ότι είναι τεράστια πρόοδος να πάω σε χορό και μάλιστα με φόρεμα και γενικά περιποιημένη και όλα τα σχετικά.

Μου μετέφερε και εμένα λίγο από τον ενθουσιασμό της και τώρα έχω πάρα πολύ όρεξη για να δοκιμάσω ρούχα παπούτσια και ίσως πάρω και λίγο μεικαπ.

Γενικά δεν μου αρέσει να βάφομαι γιατί θα μου καταστρέψει το δέρμα αν το χρησιμοποιώ από τώρα.

-2 hours later-

Wowwww πρώτη φορά κάνω τόση ώρα ψώνια... Ελπίζω να άξιζε τον κόπο...

Πήρα ένα μακρύ μαύρο κολλητό φόρεμα και κάτι μαύρες γόβες ψηλές. Δεν ξέρω καν αν μπορέσω να περπατήσω με αυτές... Τέλος πήρα μάσκαρα, κραγιόν, άι λάινερ και κονσιλερ.

Πρώτη φορά θα βαφτώ τόσο πολύ αλλά θέλω να είμαι υπέροχη στον χορό αν και δεν ήταν στα αρχικά μου σχέδια να πάω.

Είμαι πάρα πολύ αγχωμενη... Σήμερα είναι στιγμές που απλά με πιάνουν κρίσεις πανικού...

Έτσι και γίνει το παραμικρό λάθος τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα... Επίσης δεν ξέρω καν αν ακόμα ισχύει το σχέδιο.

Τα παιδιά δεν μου έχουν δείξει το παραμικρό σημάδι ότι το σχέδιο ισχύει. Μπορεί να το έχουν πει στα κορίτσια και όλα να πάνε λάθος. Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι πέρα από το να ελπίζω ότι όλα είναι μέρος τους σχεδίου...

Ο Γιώργος συνέχεια προσπαθεί να με βοηθήσεις να σκέφτομαι θετικά αν και πρέπει να πω ότι δεν τα καταφέρνει με τεράστια επιτυχία αλλά τουλάχιστον είναι πολύ καλός μαζί μου πλέον.

Dare To LiveWhere stories live. Discover now