9.

4.2K 106 5
                                    

Evo i mene napokon. Uživajte.😉💕






ⓀⒶⓂⒾⓁⒶ

Budi me zvuk koji mi trenutno para uši. Nevoljko otvoram oči čekajući da mi se vid razbistri. Taj nepodnošljivi zvuk je moj mobitel. Uzmem ga u ruke i prislonim ga na uho još uvijek zatvorenim očima. 

"Molim?" - pitam promuklo, glava mi puca

Zacujem dobro poznati glas sa druge strane slušalice. Viki.

"Kami? Zvala sam te sto puta! Gdje si Pobogu? Majka te je zvala, a kasnije je zvala mene pa sam joj rekla da si kod mene i da trenutno spavaš. Brinem se za tebe a ti mi se glupačo ne javljaš!" - nekako se prisilim i otvorim svoje teške kapke gledajući oko sebe

Jebote gdje sam ja to?! Ovo definitivno nije moja soba a ni Viktorijina.

Maknem plahtu sa sebe i pogledam u svoje tijelo. Gdje su mi topić i suknja? Samo sam u gaćicama i nekoj crnoj majici, koja mi je ko haljina. To je muška majica. Muška! Pogledam brzo da ne bi bilo na krevetu krvi. Hvala Bogu nema. Nisam silovana. Uzdahnem i pogledam po sobi. Tamno plavi zidovi krasili su veliku prostoriju, na sredini je veliki krevet sa bijelim jastucima i plahtama. Bračni krevet. Na svakoj strani kreveta nalazio se noćni ormarić sa velikim lampama. Ormar zauzima čitavo mjesto do vrata. A sa druge strane bio je možda balkon ili prozori jer su navučeni tamni zastori. Nema nijedne slike ni TV. Osim stolca/ fotelje kraj noćnog ormarića na kojemu je kravata? Za oko mi padnu moje štikle koje su uredno stajale kraj noćnog ormarića. Ovo je sigurno muška soba.

"Umm..Kod prijatelja sam." - slažem jer bi inače pozvala FBI službu da me traže

"Kod prijatelja? Kojeg Kami? Zašto ja ne znam za--" - ona definitivno nije mamurna kao ja, jedva je slušam

"Viki, ako te moja mama zove slaži joj nešto. Doći ću za čas." - brzo kažem u namjeri da prekinem poziv i nestanem odavde

"Kami!" - vikne živčano

"Volim i ja tebe. Pusa!" - prekinem poziv i ustanem

Gdje mi je odjeća? Pomaknem zastore sa prozora i..Jebote čitav grad se odavde vidi!

Taj netko je sigurno bogataš jer rijetko tko si može po priuštiti ovakav pogled.

Još malo pogledam po sobi. Nigdje moje odjeće. Ni torbe mi nema. Izletim iz sobe ko manijak. U potrazi za traženja vrata da izađem iz ovog stana, čujem kako voda kaplje i da zvuk upaljača. Netko me želi ubiti i staviti u kadu punu vode i...Da, gledam previše horor filmova... Stanem ispred te kupaonice iz koje dolaze zvukovi i ne znam što bi uradila. Ako nađem izlaz iz ovog stana sigurno je dobro zaključan, možda bi trebala provjeriti tko je unutra. Barem se znam tuci ako ništa drugo. Uzdahnem i skupim hrabrosti da se suočim s otmičarom.

Otvorim vrata i zateknem nešto neočekivano i nestvarno.

(Gore imate sliku.👆🏻😍😋)

"Kristijan?" - leži u kadi potpuno gol dok u ustima čuva upaljenu cigaretu

Napravim korak unazad i sudarim se sa zatvorenim vratima.

"Skini moju majicu i dođi u kadu." - povuče dim i odmjeri me bezobrazno se smijući

"Neću! Prvo mi reci zašto si me doveo ovdje, gdje mi je odjeća i torbica i zašto pobogu ti-" - prekine me

"A što fali meni?" - prođe rukom kroz kosu i povuče dim cigarete

Njemu je sve ovo zabavno! Kreten...

"Čekam te vani, ti se...požuri." - primim se za kvaku da izađem iz kupaonice ali zaključano je

Iza mojih leđa začuje se dobro poznati osmijeh koji mi sad trenutno ne godi nimalo. Osjećam strah po prvi puta u životu.

"Ostaješ ovdje. A sada, ako želiš pričati, skini moju majicu koja ti jebeno dobro stoji i uđi u kadu." - kaže mirno i ugasi cigaretu o pepeljaru i stavi je na pod kraj kade

"Neću! Šta si ti umišljaš da si?! Otključaj odmah!" - približim mu se i vičem na njega da otključa vrata

"Ako ne uđeš u kadu odmah sad, staviti ću te ja." - Ozbiljno me pogleda i odmahne glavom jer još uvijek izbezumljeno stojim te se počinje ustajati iz kade.

Ruke stavim na oči i živčano otpuhnem. "Čekaj. Idem u kadu." - nemam izbora

"Prvo skini majicu." - naredi i nasloni se na rub kade promatrajući me

Ne želim si skinuti majicu jer onda ću biti samo u gaćicama a to definitivno ne! Pogledom ga molim da ne skinem majicu ali on odlučno odmahne glavom i pažljivo me promatra. Ako si neću ja skinuti majicu i ući u kadu on će a to još bolje ne.

Pažljivo skinem njegovu majicu sa sebe i bacim je na pod te svu kosu prebacim naprijed. Hvala Bogu pa je toliko duga da mi prekriva grudi.

"Daj ruku." - sad mi želi kao pomoći, ma mars

Uđem sama u kadu tj. sjednem na drugi kraj kade i trudim se ne gledati ga ali naprosto je nemoguće.

"Kako to da si me--" - opet me prekine, ughh

"Daj sad uživaj, poslije ćemo se svađati." - molim?

"Kako da uživam? Prisilio si me da se skinem i sjednem polugola sa tobom u kadu. Misliš da uživam?" - bahato ga upitam i naslonim se na rub kade gledajući ga u oči

Uzmem neki rozi mirišljavi šampon i podignem jednu nogu i umasiram šampon na kožu namjerno ga izazivajući.

"Sad ćeš uživati." - odjednom mi se približio i okrenuo me k sebi tako da sam mu bila okrenuta leđima, pokušam se osloboditi iz njegova stiska ali je prejak

"Kristijan pusti me." - tiho kažem ali on me ignorira i počinje uzimati moju kosu s grudi

"Šta radiš?" - tiho ga upitam, nervozna sam

Pokušavam se ustati ali me jače stisne uz sebe i svojim nogama obgrli moje. Smiješno je to što sam toliko sitna i mala nasuprot njega.

Svu moju kosu je stavio iza i mislim da je napravio od nje neku pletenicu. Ruke stavim na grudi, dok njemu jedna ruka počiva na mom trbuhu a drugom klizi niz moju kralježnicu sve do noge. Trudim se ostati smirena i tiho.

"Toliko te želim Kami." - mogla sam osjetiti njegov vreli dah koliko mi je bio blizu

Njegov frend je to dokazivao. Jebote koliko je samo napaljen. Bode me sa njime ravno u kralježnicu.

"Ali tvoja djevojka-" - očajno mu pokušavam objasniti neke stvari ali me on prekine uz riječi da će se prekinuti sa njom i da ćemo poslije razgovarati

Želim se okrenuti prema njemu i dokazati mu da ga također želim ali me jače stisne uz sebe i ne dozvoljava mi da se pomeram.

"Kristijan...Ne želim biti povrijeđena, ja..." - zaustavi me i okrene me prema sebi tako da se gledamo oči u oči

"Neću te povrijediti. Vjeruj mi." - kratko kaže i poljubi me blizu usana

Želim poljubiti te njegove blijede usne ali on spusti glavu do mojih grudi i počinje ih gristi, lizati i ljubiti. On ne ljubi u usta? Ali zašto? "Tvrde su, uzdignute, spremne za mene." Promrmlja i stavi u usta jednu bradavicu i počinje je grickati i lizati. Tako i drugu i opet sve u krug. Zatvorim oči i pokušavam se opustiti i shvatiti da to nije san.

Svoje ruke je premjestio na moje bokove i počeo me voditi tako da sam mrdala naprijed-nazad donji dio tijela na njegovog golog frenda.

"Ljubavi, opusti se." -  Imala sam osjećaj da nježno vodi ljubav sa mnom sve dok nije ubrzao grubo tempo i time počeo glasno stenjati skupa sa mnom.

"Isuse Kriste..." - mrmljam zatvorenih očiju povlačeći nokte po Kristijanovim leđima

Oboje smo se toliko zanijeli i opustili da nismo ni primijetili da je netko otvorio vrata kupaonice.

Kreten i svađalica |završeno✔Onde histórias criam vida. Descubra agora