14.

2K 102 64
                                    

/ГТ/~Техьонг~
Ахх тази Хае! Адски много ме дразни. Опитваш се да се държиш добре с нея, а тя кво!? Гледа да те убие!

... Но наистина ме изплаши днес.

На следващия ден се събудих от настоятелното тропане по вратата.

-Ох скъпи... Иди да видиш кой е де, какво чакаш... - измрънка ЮнДжънг.

-Пфф добре де.

Станах и отворих вратата.

-Ей говедо ай-

ХаеУон... Офф тва момиче...

-Що не говориш? Слушам те, давай.

Чак сега осъзнах, чее... Съм без тениска.

-Опаа... Секунда. - влязох до вътре, облякох на бързо една тениска и застанах отново пред нея. - Е?

-Чакаме ви в стаята ми, за да ходим заедно на закуска.

-Мислех да изведа ЮнДжънг на някой ресторант да закусим, не ни бройте.

Тя кимна и тръгна...

След ресторанта се прибрахме в хотела отново. Мисля да идем на разходка, да поразгледаме Париж малко.

Обаче видяхме всички по бански в басейна. Сунг и Куки са на шезлонгите, Юнгми говори с някакво момиче, а Хае и Юнги си играят в басейна.

-Хора какво става? - попитах ги.

-Седим си. - отговори Кук.

-Аз мислех малко да се разходим. Какво ще кажете? - попитах.

-Амии добре. Хайде Уон, Юнги, излизайте от басейна бебета такива. - каза строго Сунг, а те излязоха, но не спряха да се хилят.

Ам... Забравих как се говори. Хае и бански... И Хае... Уауууу...

-Секси...

-Какво каза Техьонг? - казаха Хае и Юнги в един глас и се засмяха.

-Спи ми се. Айде.

Усетих се и тръгнах към хотела. От кога Юнги и ХаеУон станаха толкова близки!?...

Следващата част от деня я прекарахме навън, а вечерта отидохме на Айфеловата кула... Оу уау, толкова е красиво тук вечер...

Всички гледаха влюбено към прекрасната гледка и ги разбирам, наистина е толкова красиво

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Всички гледаха влюбено към прекрасната гледка и ги разбирам, наистина е толкова красиво...

Огледах се.

-Хора... Къде е Хае? - попитах, защото не я видях.

-До преди малко беше тук! - каза Юнгми.

-Не пак... Моля ви не пак... - отново онова чувство... Притеснение? Не знам, но стомахът ми се сви. Буца заседна в гърлото ми. Не знам какво ми става...

Започнах да я търся. Буквално със скоростта на светлината обиколих мястото и я видях с някакво момче да се прегръщат.

Нещо в мен се преобърна, ядосах се. Отидох при тях.

-ХаеУон! - викнах.

-Ъ... Да? - погледна ме тя.

-Кой е този?

-Оу, това е Крис! - каза тя и за пореден път се прегърнаха с момчето, което я гледаше доста особено.

-Аха, Крис значи. - казах аз. - Скъпа, не може да бягаш от мен по този начин. Знаеш ли колко се притесних? Да не ми изневеряваш? - чух стъпки зад нас. Обърнах се и видях другите, след това отново се обърнах към Хае и тоя Крис ли е къв е.

-Скъпа ли? Чакай... Хаее? - погледна я момчето, а тя се удари по челото.



Сега вървим за вкъщи, а тя е със скръстени ръце.

-С-съжалявам... - промълвих аз. Без отговор. - Виж наистина не исках да стане така... - пак без отговор. - Моля те говори ми...

-ЗАЩО ДА ТИ ГОВОРЯ БЕ КРЕТЕН ТАКЪВ!? ТА ТИ НАБИ БРАТОВЧЕД МИ! ВКАРА ГО В БОЛНИЦАТА! ЗА КВО ДА ТИ ГОВОРЯ!? КАК МОЖЕ ДА СИ ТОЛКОВА СМОТАН ТЕХЬОНГ! СКОРО ЩЕ НАПУСНА ЖИВОТА ТИ И НЯМА ДА ИМА НУЖДА ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАШ ЗА МЕН! - развика ми се тя. И с право...

-Как така ще напуснеш живота ми?

-Ей така! Ще изчакам още точно три месеца, ще кажа, че си ми изневерил и ще се разведем! Спокойно!

Другите просто мълчаха и слушаха как се караме...

-Не знаех, че ти е братовчед!

-Дори да не ми беше това не ти дава право да му се нахвърляш! Ти си имаш гадже, аз нищо не ти казвам, нали така!? И ТИ ЩЕ СИ МЪЛЧИШ ТОГАВА!

-НЕ Е ТОЛКОВА ЛЕСНО! - ядосах се и се разкрещях.

-ЗАЩО ДА НЕ Е!?

-ЗАЩОТО МАЙ ИЗПИТВАМ НЕЩО КЪМ ТЕБ! МАМКА МУ!!!

Тя млъкна, но след малко отново проговори.

-Е, АЗ СЪЩО ИЗПИТВАМ НЕЩО КЪМ ТЕБ!

-Наистина ли?

-ДА! ОМРАЗА! МРАЗЯ ТЕ КИМ ТЕХЬОНГ!

Не се заинтересувах за реакцията на другите... Тези думи продължиха да звучат в главата ми...







Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
°My husband° ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt