/ГТ/~ХаеУон~
Тръгнах към мястото, на което ще се срещнем с Хоби... Ох направо всичко в мен гори от притеснение. Трябва да му разкажа какво се случва в живота ми и не знам как ще го приеме...Не след дълго стигнах и го видях в цялата му прелест. Отидох при него и се прегърнахме.
-Красива си. - усмихна се той.
-И ти не оставаш по-назад. Ам... Става ли преди да ходим където и да е било да седнем и... Да ти разкажа моята история? След това не знам дали ще ми проговориш, но не мога да го крия от теб.
Той кимна и седнахме на една пейка.
Започнах да му разказвам всичко от самото начало. Как работех като интериорен дизайнер, как един ден от нищото ме сгодиха за Техьонг, как се оженихме и заживяхме заедно... След това за ЮнДжънг. За Сунг и Юнгми. После как на няколко пъти искаше да ме изнасили. За медения месец, когато ме наби. После как се влюбих... И най-накрая за това, как всичко се оказа една шибана лъжа и се върнах тук, в Бусан...
-Съжалявам Хоби... Трябваше да знаеш. - погледнах надолу.
В следващите няколко секунди усетих ръцете на Хоби да се увиват около тялото ми... Гушна мееее...
-Ти не заслужаваш това Хае... Тоя Техьонг те е измъчил доста.
След малко се отделихме, а той ми се усмихна топло. Очаквах да си тръгне, но ме разбра и остана с мен...
-И аз трябва да ти кажа нещо. Голяяямо прасенце съм. Хайде да ходим да хапваме някъде.
Хоби се усмихна, хвана ръката ми и ме повлече нанякъде... Харесва ми това как е винаги толкова лъчезарен и усмихнат.
Стигнахме до един ресторант и хапнахме. Разказахме си още неща един за друг и се опознахме.
Излязохме от ресторанта и тръгнахме към парка, където продължихме да се разхождаме, да си разказваме истории, да се смеем...
-Не знам за теб, ноо.... Аз лично съм влюбен. - усмихна се. - Хае, още от когато се блъснах в теб... Не мога да спра да мисля за това... И за теб. Толкова си красива, невинна и си изживяла много. Позволи ми да те направя щастлив...
Усмихнах се. Тези думи се забиха право в сърцето ми...
Отново не усетих кога е слял устните ни, но... Не се сдържах и отвърнах.
-ХаеУон...
Глас, познат до болка....
❤️❤️❤️
YOU ARE READING
°My husband° ✅
Fanfiction-Тае... Моля те, не го прави... - умолявах го аз. -Съжалявам красавице... - засмя се той и се приближи към мен. Може ли една от обичайните нощти да промени всичко? А дали тази нощ е обичайна?... Семейството на Сее ХаеУон я сгодява за Ким Техьонг. Пр...