/ГТ/~ХаеУон~
Прибрахме се в хотела. Влязох в стаята ни с момичетата, легнах и започнах да си ровя в телефона.-Хае...
-Сунг, може ли да не говорим!? Благодаря! - продължих да си ровя в телефона и съм се унесла...
Събудих се от странният шум, който чух... Станах и светнах фенерчето на телефона.
Приближих се към вратата и чух плач. Отворих и видях как Тае налага ЮнДжънг... Олелееее!
-Техьонг! Спри! - блъснах го и той падна на земята... Очите му са супер червени... Пак ли...
-Ооо я виж ти... ХаеУон. Нали ме мразиш...
-ЮнДжънг влез в стаята. Веднага.
Бутнах ЮнДжънг вътре и затворих.
-Техьонг, да отиваме в стаята ти. Хайде ставай. - подадох му ръка. Той я хвана и ме дръпна в него.
-Ах красавице... Едвам се сдържам да не те изчукам още сега.
Ударих го и станах.
-Ти май от човечност не разбираш, добре. Хайде идиотщино, ставай.
Той стана.
-Така значи... Ще ме удряш... И аз мога да играя така.
Изядох няколко тупаника... Добре де, на земята съм и едвам се държа, нооо... Всичко е точно. (хд)
-Хае! Хае добре ли си!? ХаеУон!
Чух Юнги, погледнах го. Тае ме срита още веднъж, а Юнги го събори на земята. Дойде до мен и ми помогна да стана.
-Какво стана? - попита той. Погледнах Тае, който лежеше на земята.
-Чух плач. Оказа се, че Техьонг бие ЮнДжънг. Вкарах я в стаята и се опитах да направя същото с него, но... Не ми се получи особено.
-Ах идиот такъв!... Ела хайде. Влез, аз ще оставя тоя идиот в стаята му и идвам.
Влязох в стаята. Сунг промиваше раните на ЮнДжънг, а Юнгми ме погледна и се разписка.
-Стига де, толкова ли много ме е набил... - засмях се и се хванах за стомаха, защото ме заболя рязко.
-Как... - Юнгми зацепи.
-Какво стана!? - попита Сунг.
Разказах им за станалото. Влязоха Кук и Юнги, я Юнгми проми раните ми.
-Когато е пиян не е на себе си изобщо! - развика се Куки.
-Как може да посегне на две момичета тоя кретен! - продължи Юнги.
-Момчета... Хайде отивайте да спите. Всичко е наред, Техьонг си е в стаята, аз и Юн вече сме добре, хайде.
Някак си успях да убедя момчетата и те си отидоха в стаята. ЮнДжънг остана при нас. Аз легнах на дивана, а тя на моето легло, едвам я навих амаа...
На сутринта се събудих... Офф добре де, цяла нощ не спах от страх... Някак си се наплаших. Цъках си на тела цяла нощ.
Станах и едвам се придвижих до банята. Извърших сутрешните си процедури, облякох къси панталонки и свободна тениска, оправих си косата, парфюмирах се, седнах на дивана и продължих да си цъкам.
След малко влязоха Юнги, Куки и... Техьонг. Той тръгна към мен.
-Моля те, не пак... - проплаках и скрих лицето си с ръце. Наистина се наплаших...
-Какво... Какво не пак? - попита той.
-Вчера преби ЮнДжънг и Хае идиот. - каза Куки.
-Пхахаха, момчета, не се шегувайте с мен. Нищо такова не помня. Пих малко, някой ми сложи нещо в питието... Накараха ме да го изпия... И нищо не помня.
-Дрогирали са те бе кретен! За това не помниш нищо и се държиш така... - викна Юнги.
Настъпи кратка тишина, която Техьонг наруши.
-Съжалявам Уон... Пребих и братовчед ти и теб самата... Аз съм един тъпак... - удари с ръка дивана и излезе от стаята...
Събудих момичетата. Те се оправиха и слязохме на закуска...
Ето бе хора, Тае не е толкова лоош... Скоро ще оправя всичко, надявам се да не ме мразите много 🤣🤣❤️💙💜💜🖤😈💜
YOU ARE READING
°My husband° ✅
Fanfiction-Тае... Моля те, не го прави... - умолявах го аз. -Съжалявам красавице... - засмя се той и се приближи към мен. Може ли една от обичайните нощти да промени всичко? А дали тази нощ е обичайна?... Семейството на Сее ХаеУон я сгодява за Ким Техьонг. Пр...