9.

2.2K 107 130
                                    

/ГТ/~ХаеУон~
След като напазарувах се прибрах едвам едвам. Сложих продуктите на плота и се заех с вечерята.

След като приготвих всичко и почистих малко погледнах часа.

Олелееее 19:30 е вече. Как лети времетоооо... Ужас.

Качих се горе, взех си душ, облякох си черни скъсани дънки и някаква тениска, оправих си косата, парфюмирах се, гримирах се леко, взех си телефона и слязох.

Подредих масата и седнах на дивана.

След малко на вратата се позвъня

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

След малко на вратата се позвъня. Станах и отворих.

-Момичетааа здравейте! Хайде влизайте! - поздравих ги, те мен също.

Седнахме на дивана и започнахме да си говорим, но на вратата пак се звънна. Станах и отворих.

-Здравейте момчета! Влизайте. А Техьонг къде е?

-Здрасти Хае! - казаха те.

-Техьонг амии... Мислех, че е тук. Не знам... - въздъхна Юнги.

-Спокойно, ще му звънна. Хайде елате да ви запозная с две мои приятелки. - усмихнах се. Отидохме и седнахме на дивана.

-Здрасти! - казаха Сунг и Юнгми.

-Сунг, Юнгми, това са Джънгкук и Юнги. Юнги, Кук... Сунг и Юнгми. - засмяхме се и те се здрависаха.

Отдръпнах се от останалите и звъннах на Тае. Не след дълго той вдигна.

-Тае къде си? Всички са тук и чакаме само теб. - казах леко изнервена от факта, че осем минава, а него още го няма.

-Сега идваме Хае, близко сме. Дишай.

Затвори. Идиот... Започва адски много да ме дразни и ми иде да се изнеса у момичетата...

Върнах се при другите.

-След малко идват. Вие можете да седнете на масата и да започнете да се храните. - усмихнах се колкото и да съм ядосана.

°My husband° ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang