/ГТ/~ХаеУон~
На сутринта се събудих от слънчевите лъчи, нахлуващи в стаята ми... Чакай....
КАКВО ПРАВЯ В СТАЯТА НА ТЕХЬОНГ!?
Олееееее...
-Ей извънземно! ТЕХЬОНГ! - ударих го по врата, а той се изправи моментално.
-Господи помагай. Ъгхъм. Добро утро Хае!
-Олеле защо си... Гол!???? - уф ще умра...
-Не съм. Само съм без тениска.
-Какво правя тук!?
-М... Нищо. Предполагам де. Ако искаш да правиш нещо-
-По-добре бягай Техьонг... - погледнах го сериозно и започнах да се приближавам към него.
-Ама Хае, защо? Спяхме, нищо повече... Моля те, пощади ме Уон... ХаеУоон, нали сме приятели... Хаеее... АААААААААААААА!
Той се изписка като жена буквално и започна да бяга из къщата, а аз след него.
След като му дадох да се разбере направих закуска. Той седеше на дивана със скръстени ръце. Подадох му чинията с палачинки, а той ме погледна ядосано.
-Таеее... Хайде хапни малко.
-Виж сега. Разбирам, че ме мразиш, но ДА МИ ПРЕВИВАШ РЪКАТА ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ И ДА МЕ ЩИПЕШ НАВСЯКЪДЕ Е ПРЕКАЛЕНО!
-С-съжалявам... Ама така става като ме ядосваш!
-Ти ли си мъжа в къщата или аз!?
-АЗ! МЪЖ В КЪЩАТА НЯМА! ПИЩИШ ПО-ЗЛЕ ОТ РАЖДАЩА ЖЕНА! - викнах аз.
-ТИЧАШ ПО-БЪРЗО ОТ РАЗГОНЕНА ХИЕНА!
-ГЛУПАК!
-ГЛУПАЧКА!
-ЯЖ! - метнах палачинките, но... Без да искат, палачинките се залепиха на лицето му... - П-п... Палачинките бяха!
Побягнах, а Тае разбира се започна да тича след мен. Тъкмо стигнахме до входната, но тя се отвори. Аз се стреснах и паднах, а Те се спъна и падна върху мен...
-Какво пак правите бе бебета такива... - въздъхна Юнги.
-Те няма да издържат и минута без да правят глупости. - каза Сунг.
-Да! - потвърди Куки.
-Айде ставайте двойка комедийни глупаци... - въздъхна Юнгми и ми подаде ръка.
❤️❤️❤️
YOU ARE READING
°My husband° ✅
Fanfiction-Тае... Моля те, не го прави... - умолявах го аз. -Съжалявам красавице... - засмя се той и се приближи към мен. Може ли една от обичайните нощти да промени всичко? А дали тази нощ е обичайна?... Семейството на Сее ХаеУон я сгодява за Ким Техьонг. Пр...