/ГТ/~ХаеУон~
След вечерята направо отидохме в дискотеката, където другите ни чакат.Преди да влезем дръпнах Тае.
-Обещай ми, че няма да пиеш. Моля те. - погледнах го право в очите.
-Но Хае... Само малко...
-Спомни си, че на няколко пъти щеше да ме изнасилиш! Не си на себе си когато се напиеш! А и провали вечерята! Дължиш ми го Техьонг!
-Ох добре... Права си. Обещавам.
Влязохме, намерихме останалите и седнахме при тях...
/ГТ/~Техьонг~
Един час по-късно... Е равно на пълна ама пълна лудница.Първо Сунг. Седнала е при бармана и се обяснява в любов на една чаша с бира.
Второ... Юнгми. На средата на дискотеката, танцува и крещи, че е еднорог.
Трето Куки. Скача из цялата дискотека повтаряйки, че иска морковче...
Четвърто... Юнги! Целува се с възглавница!... Какво прави с живота си...
Пето, но не по важност... ХаеУон! И тя не е лесна като се напие! До сега целуна около десетина момчета. Писна ми да я гледам как обикаля и целува тоя и оня, затова я взех у мен и не я пускам.
-Техьооонг... Не ми е удобно в теб. Твърдо е.
-Само ми се отъркваш! Какво очакваш да е? Тцтц... - въздъхнах.
-Хехе... Искаш ли да ти помогна скъпи... - отново ми се отърка. Тя май иска на трезво да я изчукам в кенефа...
След малко Куки припна при нас...
-Те Те... Юнгми иска да стане стриптизьорка. - изхили се той.
-Моля!? Тръгваме си!
Едвам събрах всички пияни патици и зайци на едно място. Викнах им таксита. Качих Хае в колата и потеглих към вкъщи...
Стигнахме. Видях, че е заспала и...
-Ставай!!! - започнах да я ръчкам.
-Искам на конче! - тя моментално отвори очи и се изхили.
-Лоша, лоша Хае!
-Искам! На! Кончееее! - извика тя като малките деца.
-Ах добре бебе такова!
Тя ми се качи на конче. Докато идем до стаята ѝ заспа... Оставих я и влязох в моята стая. Легнах си.
Охх... Пак ми е забавно.. 😂😂😂❤️
Ама на Те Те май не му е...
YOU ARE READING
°My husband° ✅
Fanfiction-Тае... Моля те, не го прави... - умолявах го аз. -Съжалявам красавице... - засмя се той и се приближи към мен. Може ли една от обичайните нощти да промени всичко? А дали тази нощ е обичайна?... Семейството на Сее ХаеУон я сгодява за Ким Техьонг. Пр...