/ГТ/~ХаеУон~
След като момчетата се нахраниха седнаха на дивана, за да си поговорят, докато аз почистя масата.Без да искам дочух част от разговора им.
-Брат, ти щеше да я изнасилиш. Горкичката...! - каза Джънгкук.
-Техьонг наистина си ужасен. Дръж се малко по-отговорно към горкото момиче! Освен това ни излъга, че не е красива. - каза Юнги.
-Яяя момчета! Кво да направя, бях пиян.
-Бъди по-отговорен! - погледна го Кук.
-Моля ви, нека спрем. Аз не я харесвам, тя не ме харесва, аз си имам приятелка,... Престанете! Ще правя каквото си искам! - развика се Тае.
Поговориха си още малко и Юнги и Кук си тръгнаха, а Техьонг се качи горе.
След като оправих масата седнах на дивана и се замислих...
По едно време на вратата се звънна. Станах и отворих.
-Извинете, знаете ли къде се намира този адрес? Казаха ми, че би трябвало да е някъде в този район. - каза едно от момичетата и ми подаде листче. Момичетата са две.
-Хммм. Това е къщата срещу нас Юнгми. - усмихнах се.
-Чакай малко... - Юнгми ме погледна.
-ХаеУон! - каза радостно Сунг.
Не мога да повярвам, че отново ги виждам! Учихме заедно и бяхме неразделни, но дойде един момент, в който пътищата ни се разделиха. И ето ги пак, стоят пред мен с лъчезарните си усмивки.
Джънг Юнгми е супер весела, лъчезарна, с прекрасно чувство за хумор. Това момиче винаги може да разсмее всичко и всички.
Лии Сунг, тя е невероятен човек. Дава страхотни съвети, но не се доверява лесно на хората за разлика от мен...
-Какво правите тук момичета? - попитах ги.
-Преместихме се! Сега ще сме съседи! Ще бъде много забавноооо! А ти какво правиш тук Уон? - каза Сунг.
-Кои са тези скъпа? - появи се Тае от някъде.
-Скъпа ли!? - казахме с момичетата едновременно...
💙💙💙
YOU ARE READING
°My husband° ✅
Fanfiction-Тае... Моля те, не го прави... - умолявах го аз. -Съжалявам красавице... - засмя се той и се приближи към мен. Може ли една от обичайните нощти да промени всичко? А дали тази нощ е обичайна?... Семейството на Сее ХаеУон я сгодява за Ким Техьонг. Пр...