@dlmalfoy
Beğenenler pansparks ve 526.3578 diğer kişi.
dlmalfoy ☀️📷
Bu gönderi yorumlara kapalıdır.
________________
İnstagram DM
________________Blabla: Umarım daha iyisindir?
dlmalfoy: Kimsin?
Blabla: Bilinmeyen numara?
dlmalfoy: Oh. Yine ne var?
dlmalfoy: Aynı konuysa yeltenme bile.
dlmalfoy: Ayrıca gerçekten, söylesene kimsin sen?
Blabla: Bunu sana söyleyemem.
Blabla: Çünkü emin ol bundan hoşlanmazsın. Hatta büyük ihtimalle inanmazsın.
Blabla: Ve evet yine aynı konu çünkü Weasley kızının suçsuz olduğuna eminim ve senin şu yaptığına nedensiz kin deniyor.
dlmalfoy: Sen Potter'sın? Ya da Granger. Ama o bulanığın kitaptan başka derdi yok.
dlmalfoy: Neyse ne kim olduğun umrumda bile değil. Belki de Weasley sürtüğünün yeni sevgilisisindir dediğim gibi ilgilenmiyorum.
dlmalfoy: Ve hiçbir şeyi nedensiz yapmıyorum, buna kin değil intikam deniyor.
Blabla: Pekala böyle olacağını biliyordum ve bu yüzden hazırlıklıyım. Sana bir antlaşma teklif ediyorum Malfoy.
dlmalfoy: Seninle anlaşma yapacağımı da nereden çıkardın?
Blabla: Çünkü seni tanıyorum. Ve bu antlaşma ilgini çekecek.
dlmalfoy: ?
Blabla: Eğer seni Ginny'nin suçsuz olduğuna ikna edersem, onun peşini bırakacaksın.
dlmalfoy: Peki ya ikna olmazsam?
Blabla: O zaman sana Ginny'den alacağın intikamda yardım edeceğim.
dlmalfoy: Nasıl bir yardım?
Blabla: Her ne istersen Ginny'le uzak değiliz ve çoğu sırrını bilirim.
Blabla: Sana istediğin her bilgiyi veririm.
dlmalfoy: Bana doğru söylediğini nereden bileceğim?
Blabla: Çünkü ben yalan söylemem.
dlmalfoy: Dedi tanımadığım kişi.
Blabla: Hadi ama Malfoy bir şey kaybetmezsin. Ginny'nin suçlu olmadığını ispatlayabileceğimden mi korkuyorsun?
dlmalfoy: Pekala haklısın sanırım, kaybedeceğim bir şey yok ve en azından arkadaşıma borcumu ödeyeceğim.
dlmalfoy: Bu arada seni de bulabilirim bana aşık kızların bir hayran sayfası falan vardır umarım.
Blabla: Hah. Sana aşık olduğumu da nereden çıkardın?
dlmalfoy: Erkeksen orası ayrı. Bana aşık olamayacakları için değil, karşılık alamayacakları için söylüyorum.
Blabla: Her kız sana aşık değil Malfoy ukalalık ve kötü kalp ilgisini çekmiyorsa tabi.
dlmalfoy: Bak sen. O zaman bilinmeyen benim iddiam da bu olsun.
dlmalfoy: Eğer bana aşık olursan bütün okulun ortasında bana aşık olduğunu söyleyeceksin ta ki herkes duyana kadar ve sen rezil olana kadar.
Blabla: Peki ya sen bana aşık olursan?
dlmalfoy: Ciddi olamazsın tanımadığım bir insana mı? Gerçekten hayal gücü geniş bir Hufflepuff olmalısın.
Blabla: O zaman ben söyleyeyim.
Blabla: Eğer sen bana aşık olursan Hermione Granger'dan yaptıkların ve söylediklerin için özür dileyeceksin
Blabla: Ve o seni affedene kadar peşini bırakmayacaksın.
dlmalfoy: Kabul. Hayalperest.
dlmalfoy: Bu arada hem Granger hem de Weasley'in arkadaşısın alanı daraltıyorsun.
Blabla: Önemli değil. Beni asla bulamazsın.
Blabla: Şimdi şu engeli kaldır.
(Görüldü)
______________Saat 03.42
Hermione bir hıçkırık sesine uyanmıştı. Hala mayışık olduğundan nereden geldiğini tam kestiremiyordu.
Yan yatakta yatan Ginny'e baktı. Omuzları hafif sarsılıyor ve durmadan sessizce hıçkırıyordu. Hermione ne yapacağını bilemedi.
Yatağından yavaşca kalktı ve arkadaşının yanına gidip onu kendine çevirdi. Ginny'nin ağlamaktan gözleri kızarmış çilleri daha belirgin bir hal almıştı. Onu çekip sarıldı.
Bir şey söylemesi gerekiyordu fakat ağzından bir şey çıkmadı. Sessizliği Ginny bozdu.
"Ben..ben suçsuzum değil mi Hermione? Ben hiçbir şey yapmadım."
Hermione arkadaşını biraz daha sardı.
"Böyle olacağını bilemezdin Ginny."
"Şimdi uyu hadi, gözlerin kızarmış ayrıca saat çok geç oldu."
Ginny arkadaşından ayrılıp geri yatağa yattı.
"İyi geceler Herm.""Sana da"
Hermione de yatağına döndü ama yatmadı. Onun yerine oturup camdan dışarıyı seyretmeye başladı.
Bir yandan da dün Draco'yla konuştuklarını düşünüyordu. Ona Ginny'nin suçlu olmadığını kanıtlamalıydı. Yoksa Draco her geçen gün daha büyük bir hasar veriyordu. Hem kendine hem Ginny'e.
________________Yorum ve yıldızlar için teşekkür ederim.
🎇♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine De ? |Dramione
Fanfiction'' Asosyallikte bir sınır yok mu Granger. Seninki sınırsız gibi duruyor da.'' '' Beyinsizlikte bir sınır yok mu Malfoy. Senink...'' '' Evet Granger evet. 1. sınıfa gidiyorsak bana çok fena laf soktun tebrikler.'' '' Seninle uğraşarak vaktimi harcaya...