Multi ha-ri-ka. İzlemenizi öneririm. Bundan önce de böyle yapıyordum ve bundan sonra da multiye bölümle alakalı şeylerden çok beğendiğim şeyleri koyacağım.
---------
Flashback
---------
.
.
.
12.10
Blaise: Gin, neredesin?12.15
Blaise: Bana 12'de gölün orada buluşacağımıza dair söz vermiştin, neredesin?12.30
Blaise:Ne halt ediyorsun Ginny?12.32
Ginny: Üzgünüm Blaise sana haber vermeyi unuttum. Bir işim çıktı ve gelemiyorum.Blaise:Ne işin çıktı Ginny?
Blaise: Keşke önceden haber verseydin, neyse sorun değil :)
Ginny: Gerçekten özür dilerim Blaise, şimdi gitmeliyim görüşürüz.
Blaise: Görüşürüz Gin :)
Telefonunun ekranını kapattı ve yaslandığı ağaca daha da ağırlığını vererek gölü izlemeye başladı genç adam. Weasley kızının sorumsuzluğu karşısında, üzüldüğünü farketti.
Fakat dakiklik konusuna takıntısı göz önüne alındığında bu gerçekten küçük bir tepkiydi.
Ayaklarıyla göl kenarındaki küçük taşları eziyordu. Birkaç dakika daha orada oturdu ve sonra kalkmaya karar verdi. Tam ağaçtan destek alarak kalkacaktı ki gelen bildirim sesiyle geri oturdu.
Ginny: Oh, unutmadan, işimi sormuştun değil mi Blaise?
Ginny: Sevdiğim çocuğun yanındayım ve çok mutluyum.
Blaise: Ne saçmalıyorsun?
Ginny: Saçmalamıyorum, doğruları söylüyorum.
Ginny: Senin iyiliğin için, sana ümit vermek istemem.
Blaise: ??
Ginny: Anlamak bu kadar zor mu Blaise?
Ginny: Hala zorluk çekiyorsan, astronomi kulesine gel ve gör.
Blaise ne olduğuna asla anlam verememişti. Ginny ona neden böyle şeyler söylüyordu.
Sinirden elleri titreyen genç adam hışımla yerden kalkıp okula doğru yürüdü, kız ne görmesini istiyorsa görecekti.
Ne de olsa onca geçirdikleri güzel andan sonra başka birini sevdiğinden bahsediyordu.Beyninden geçen düşünceleri susturmaya çalıştı. Bir tarafı ona deli gibi ihanete uğruyor olduğunu bağırırken diğer taraf da sessizce aslında Ginny nin ona hiç o anlamda umut vermediğini söylüyordu.
Astronomi kulesinin kapısına geldiğinde yavaşca kapıyı araladı sessizce merdivenleri çıktı. İki kişinin korkuluklara tutunarak durduğunu seçebiliyordu.
Kızıl saçları hemen tanıdı ama karşısındakinin yüzünü tam olarak göremiyordu.
O sırada döndüğü için Potter olduğunu anladığı çocuk Ginny'nin elini tuttu. Ginny hiçbir şey söylemiyor ve hareket etmiyordu.
Potter ona birkaç adım yaklaşıp aralarındaki mesafeyi kapattı. Blaise bu işin sonundan korkuyordu. Ve korktuğu oldu. Potter ikisinin dudaklarını birleştirmişti.
Çocuk kafasını çevirdi ve gözyaşlarını tutmaya çalıştı. Çok fazla dayanamayacağını biliyordu, bu yüzden kuleden hızla çıktı. Çıkarken kapıyı istemeden de olsa çok sert kapatmıştı.
Kapının fazla ses çıkardığını arkasından gelen Weasley kızının sesiyle anladı.
"Blaise, Blaise bekle!"
Çocuk durmadı koşarcasına yürümeye devam etti.Bir adımı kızın iki adımına eşdeğer olmasına rağmen kız yetişip onu kolundan tuttu.
"Blaise, lütfen bekle."
Genç adam kolunu hışımla kızdan çekti, kıza cevap vermeden ve kolunu çektiği sırada yere düşen kıza bir kere bile bakmadan yoluna devam etti.
--------------
Hermione: Olay hiç de sandığın gibi değilmiş Malfoy, sana anlatacağım.Hermione: Aslında Ginny'nin de bir suçu yokmuş.
Draco: Hah. Tabiki yoktur.
Draco: Bana sorsan ben de hiçbir suçum olmadığını söylerim.
Draco: Sana her şeyi somut delillerle sunmama karşın Ganger, sen sadece duygularınla konuşuyorsun.
Hermione: Bir insanın anlattıklarının mantık çerçevesinde olup olmadığını anlayabilecek kadar zekiyim Malfoy.
Draco: Emin miyiz? Granger.
Hermione: Emin değilsek not ortalamalarımıza bakabiliriz mesela?
Draco: İnek olduğuna emin miyiz demedim Granger, Zeki olduğuna emin miyiz dedim.
Draco: Ayrıca ben senin kadar çalışsam bakanlık okula gelip beni 6. sınıftayken direk sihir bakanı olarak işe alırdı.
Hermione: Çok zekisin fakat çalışman gerektiğini düşünemeyecek kadar aptalsın o zaman öyle mi Malfoy?
Draco: Madem o kadar zekisin Granger sana bir bilmece soracağım
Hermione: Sen gerçekten 5 yaşındasın Malfoy!
Hermione: Ayrıca sen bilmecenin ne olduğunu nereden biliyorsun?
Draco: Buna mı takıldın Granger?
Draco: Konuyu dağıtma.
Draco: Söyle bakalım, hangi kuş uçmaz?
Hermione: Tavuk?
Draco: Yokuş uçmaz.
/Görüldü/Draco: Zeki olan kimmiş "Çağının en zeki cadısı"
- Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.Draco: Ne yani beni engelledin mi ?
-Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.Draco: Lanet olsun Granger!
-Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz.
----------
Yorum ve yıldızlar için teşekkür ederim.🎇♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine De ? |Dramione
Fanfic'' Asosyallikte bir sınır yok mu Granger. Seninki sınırsız gibi duruyor da.'' '' Beyinsizlikte bir sınır yok mu Malfoy. Senink...'' '' Evet Granger evet. 1. sınıfa gidiyorsak bana çok fena laf soktun tebrikler.'' '' Seninle uğraşarak vaktimi harcaya...