Teşekkür Ve Duyuru (duyuru en sonda!)

194 12 1
                                    

Sevgili okuyucular,

 

Bildiğiniz ve ya birazdan okuyarak öğreneceğiniz üzere, Siyah serisinin ilk kitabını yazarken (2015) pek acemi, pek çaylaktım.

  O zamanlar yazmanın eşsiz bir mutluluk olduğunu biliyordum. Tek eksiğim yazdığım kadar, kitap okumuyor olmamdı. Bu yaptığım en büyük hata olmuş ki o zamanlar en basit yazım kurallarını be bilmiyormuşum..
 
  Neyse ki okumanın bana katabilecekleri, bana sunduğu yeni dünyalar ve dahası, bana beni bulmamı sağladığı için artık böyle bir sorunum kalmadı.
  Keşke herkes yazarken, okumayı da bilse. Ne de olsa, kitap okumayan biri, yazar ya da şair olamaz öyle değil mi..

  Her neyse.. Sizlere çok teşekkür ediyorum. Yarattığım ve içinde yasamayı çok sevdiğim dünyayı sizlerle paylaşmak ve geri dönüş almak o kadar mutlu etti ki beni.
  Uras'ın mavi gözleri içinde kaybolurken, Aras'ın yaşadıklarını üzülerek izlerken, Burak ve Açelya'nın eğlenceli ilişkisinde kahkha atarken, Melis'in bilmiş ama babacan tavırlarından ders çıkarırken ve.. Aslı'nın güzel kalbinden geçirdiklerine şahit olurken hep birlikte yaşadık bunları. Eğer bana destek olmasaydınız Uras ve Aslı şu an evlenmemiş bile olabilirdi!

  Demem o ki; size minnettarım. Eğer bu dünyada sizlere biraz olsun duygu, heyecan, merak ve mutluluk yaratan hisler katabildiysem, ne mutlu bana.

(Not: Siyah 3 desem ne dersiniz?)

SİYAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin