0.6

3.2K 207 27
                                    

"Yeter artık ağlama bebeğim niye bu kadar çok ağlıyorsun yapabileceğim her şeyi yaptım ama ben"

Taehyung uykusuzluk ve bebeğinin ağlama sesine artık dayanamaz hale gelmişti ama yardım için eşini de uyandırmaya kıyamıyordu.

Sütünü içirmeye çalışmıştı ama bebek toktu, bezini de yeni değiştirmişti, emziğini de kabul etmiyordu.

Taehyung'un aklına başka bir şey gelmiyordu.

"Taehyung bebeğimiz niye bu kadar çok ağlıyor?"

Jimin kızının sesine uyanmış yarı açık gözlerle eşine yardım etmeye gelmişti.

"Sen uyu bir tanem zaten çok yorgunsun ben hallederim"

Jimin eşinin bu güzel düşüncesine gülümsedi.

"Halledebilseydin çoktan susturmuş olurdun sevgilim bırakta ben yapayım"

Taehyung oflaya puflaya kızını tatlı eşinin kucağına bıraktı.

"Benim güzel kızım artık uyuyacak mı?"

Jimin bebeğinin ufak bedenini okşuyor güzel sesiyle kulağına ninni söylüyordu.

Taehyung da biricik eşini ve kızını yüzünde güzel bir gülümsemeyle izliyordu. Gözleri arada istemsiz kapanmasına rağmen dayanmaya çalışıyordu çünkü en değerlilerinin oluşturduğu bu görüntü çok güzeldi.

En sonunda küçük bebekten çıkan gaz sesiyle bebek susmuş, tatlı bir uykuya dalmıştı.

Jimin kızını beşiğine koydu ve eşine döndü.

Elini tutup odalarına götürdü.

"Sevgilim uzun zamandır doğru dürüst birlikte uyuyamıyoruz"

Çünkü bazen bebeği uyutan farkında olmadan bebekle birlikte uyuyakalıyordu.

Taehyung eşini yatağa çekip kolları arasına alıp saçlarına burnunu daldırdı.

"Jimin sana sarılmayı çok özlemişim aşkım o küçük cadı hep aramıza giriyor"

Saçlara bir öpücük.

"Ama onu da çok seviyorum o olmasa ne yapardık biz?"

Bir tane daha öpücük.

Jimin huzurla gözlerini kapatıp başını eşinin göğsüne yasladı.

"Ben de sizi çok seviyorum aşklarım"

Ve ikiside bebekleri gibi tatlı bir uykuya daldılar.

***



Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin