"Sevgili olmadan önceki zamanlarda çocuklarla oynadığımız oyunu hatırlıyor musun bebeğim?"
Taehyung göğsünde uzanan eşinin saçlarını okşayıp ufak öpücükler bırakırken sordu.
"Tabii ki hatırlıyorum hatta ilk ciddi temasımız o oyun sayesinde olmuştu"
Jimin kıkırdayıp eşinin göğsüne daha çok sokuldu.
(Oyunun mantığını en sona yazdım önce onu okuyup sonra devam ederseniz daha iyi olur)
____
*flashback*
"Hadi şu oyunu oynayalım bayadır oynamıyoruz"
Jungkook içkisinden bir yudum daha alırken konuşmuştu.
Sorusuna karşılık herkes ufak mırıldanmalar ve baş sallamalarıyla cevap vermişti.
"Tamam hadi kağıtları seçin"
Kağıtları ters çevirirken söyledi Hoseok.
Herkes kartındaki numaraya bakıp geri yerine koyarken Jungkook bağırdı.
"KRAL BENIM SIZI KAŞARLAR"
Namjoon göz devirdi.
"Salak mısın Jungkook?"
Jungkook da göz devirdi.
"Tamam Jungkook boş yapmayı kes ve oyuna başla"
Taehyung'un komutu üzerine oyun başlamıştı.
"Hmm o zaman 1 numara 3 numaranın götünü siksin"
Herkes hunharca kahkaha atamaya başladı.
"Hay senin kral kartını çeken eline sokayım komik mi gerizekalı"
3 numara olduğu anlaşılan Yoongi, Jungkook'a bağırırken 1 numara olan Hoseok araya girdi.
"Bence hiçte kötü olmazdı bebeğim"
Kimse Hoseok'u takmadı ve oyun devam etti.
"Tamam ciddiyim 2 numara 6 numaranın kucağına otursun ve oyun bitene kadar öyle kalsınlar"
Herkes merakla birbirine bakarken Taehyung söze girdi.
"Umarım 2 numara götü güzel biridir"
Jimin, Taehyung'a dönüp cevapladı.
"2 benim umarım yeterince güzelimdir"
İçkinin verdiği gevşeklikle Jimin mırıldanarak Taehyung'un kucağına yerleşti.
Taehyung kucağına oturan Güzel'in beline tek kolunu kalçasına da diğer elini atıp hafifçe okşamaya başlamıştı.
"Hey ne yapıyorsun?"
Jimin hafifçe kıpırdanırken söylendi.
Taehyung onu takmayarak oyuna döndü.
Bir süre sonra birkaç el dönmüş ama Jimin hala Tae'nin kucağından inmemişti. Yerini sevmişti.
"4 numara 1 numaraya içki şeyini yapsın"
Seokjin heyecanla söylediğinde Yoongi'nin aklı karışmıştı.
"İçki şeyi ne?"
Hoseok ağzına birkaç yudum almadan önce söyledi.
"Şimdi görürsün bebeğim"
Hoseok, Yoongi'nin dudaklarına yapıştığında zavallı çocuğun eli ayağına dolanmış ve kızarmıştı.
Sevgilisi dudağını hafifçe ısırdığında istemsiz açılan ağzının içine dili ile birlikte içkinin de akmasını sağladı.
"Ah tamam beyler yeter bu kadar kusacağım sanırım"
Jungkook öğürüyormuş gibi hareketler yaparken söylendi.
Taehyung ve Jimin andan tamamen kopmuş kendi dünyalarında tatlı dakikalar yaşıyorlardı.
Taehyung kucağındaki bebeğin saçlarını okşayıp kulağına güzel sözler fısıldarken Jimin minik bi kedi gibi mayışmış ve Tae'nin göğsüne doğru başını koymuştu.
"Çok tatlısın pamuk şeker"
*flashback end*
"Ya Jimin saçların o zamanlar pembeydi aynı bir pamuk şekere benziyordun yine boyatsana saçını"
Jimin düşünür gibi yapıp eşini cevapladı.
"Hmm tamam ama sen de boyatacaksın"
Taehyung asker selamına benzer bir hareket yaptı.
"Sen hangi rengi istersen ona boyatacağım prensesim"
Son kelimeyi söylerken saçlarına bir öpücük daha bıraktı.
"O zaman sen de mavi yap eminim çok seksi olacaksın"
***
Oyun hakkında bilgi:
Üstünde numaralar yazan küçük kağıtlar var. Bir tanesinde de kral tacı var. Kağıtları ters çeviriyorsunuz sonra herkes 1 tane çekiyor numarasına bakıp yerine koyuyor. Kağıtları numara sırasına göre diziyorsunuz açık bir şekilde ama kimse hangi sayı olduğunu söylemiyor. Kral olan kişi oyuna yön veren kişi yani istediğini yaptıran. Mesela 1, 2yi öpsün gibi bir sey söylüyor sonra verilen görev yapılınca 1 ve 2 numara ters çeviriliyor, kapatılıyor. Tüm numaralar yapılana dek devam ediyor oyun kısaca böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅