Tatilden döneli 1 hafta kadar olmuştu ve normal düzenlerine dönmüşlerdi. Hea Jung okuluna, Taehyung ve Jimin de işlerine dönmüştü.
Tae ve Jimin televizyonun karşısında oturmuş sohbet ederlerken kızları koşarak salona geldi.
Tae ve Jimin soru dolu bakışlarını aniden ona çevirdi.
Hea Jung boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Öhöm çok sevgili babalarım bugün size çok önemli bir sey söyleyeceğim" 2 babasından da baş onayı alınca konuşmasına devam etti. "Ee babalarım benim Daniel adlı arkadaşımı ikinizde tanıyorsunuz ve biz onla çıkmaya baş-"
"NE!?"
Taehyung'un çığlığıyla Jimin ve Hea Jung ona odaklandı.
"Taehyung ne oldu canım bak kızımız artık büyümüş"
Taehyung eşine döndü.
"Büyümüş mü o daha 12 yaşında farkında mısın Jimin?"
Jimin göz devirdi.
"Taehyung abartma lütfen evlenmiyorlar ki hem kendinde dedin yani o daha 12 yaşında. 12 yaşında bir çocuğun ne kadar ciddi sevgilisi olabilir ki?"
Bunları duyan Hea Jung'un biraz kalbi kırılmıştı ama bozuntuya vermedi.
Jimin kızına dönüp gülümsedi.
"Başka diyeceğin bir şey var mı güzelim?"
Hea Jung başını yukarı aşağı sallayıp babasını onayladı.
"Ee aslında bizimle daha iyi tanışmak için onu yarın eve çağıralım mı diyecektim ama sanırım Taehyung babam istemiyor"
Taehyung derin derin nefes alırken Jimin söze girdi.
"Hm olur canım gelsin Taehyung baban şu an sadece birazcık kıskandı sen ona bakma tamam mı hadi şimdi odana git"
Kız gülümseyip odasına gitti.
Jimin de eşine döndü.
"Taehyung aşkım sakin ol biraz tamam mı o hala bizim kızımız o çocuğu kıskanma gerek yok ki bir tanem"
Taehyung Jimin'i haklı bulup sakinledi ve eşine sarıldı.
___
Tak tak tak
"BABA KAPI ÇALIYOR GELDI"
Jimin, Taehyung ve Hea Jung üçü birden kapıya koşup dizildiler ve Jimin kapıyı açtı.
Kapıda boylu poslu güzel yüzlü bir çocuk duruyordu.
Jimim çocuğa gülümseyip içeri aldı.
"Merhaba efendim ben Daniel zaten tanışıyorduk ama olsun"
Çocuk konuşmasından sonra 90 derece eğilince Jimin bunu sevimli bulup çocuğun saçlarını karıştırdı.
"Sen daha da sevimli bir şey olmuşsun ya ben de tanıdığın üzere Jimin, Hea Jung'un babasıyım"
Taehyung gülümseyip çocuğa elini uzattı ve tokalaştılar.
"Ben de Taehyung Hea Jung'un baskın olan babası"
En sonunda Jimin'e bakarak göz kırptı ve bunun karşılığında Jimin'den bir dirsek yedi.
"Taehyung delirdin mi canım çocukların önünde?"
Taehyung kıkırdayıp salona doğru adımladı.
"Hadi ama ayakta kaldık"
___
Sakin bir akşam geçmişti. Güzelce yemeklerini yemişlerdi.
Çocuk cok saygılı ve kibar birisiydi. Jimin zaten seviyordu Daniel'i ama şimdi daha çok ısınmıştı.
Taehyung ise kızının cok fazla sevdiği için başta biraz kıskançlık yapmıştı ama o da böyleydi sevdiğini kıskanırdı. Ama o da Daniel'e ısınmıştı.
Daniel ve Hea Jung oturup sohbet ederken Taehyung ve Jimin de mutlu bir şekilde onları izliyorlardı.
***
Kitabı her an final yapabilirim çünkü cok boşa sarıyor
Buna da bir bakar mısınız:))
Kısa bir şey olcak en fazla 15 bölüm falan sürer şimdiden teşekkür ederim
Ayrıca 15K içinde ayrı teşekkür ediyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅