"Ya peynirli soğanlı cipslerim nerde yedin mi hepsini Tae?"
Jimin cipslerini ararken belinde hissettiği eller ve ensesinde hissettiği dudaklarla durdu.
Taehyung'u umursamadan sorusunu yineledi.
"Cipslerim nerde Taehyung?"
Taehyung eşini öpmeye devam etti.
"Bilmiyorum bebeğim"
Taehyung'un kendini kalçalarına doğru itip inlemesiyle Jimin başını eşinin omzuna dogru geri bıraktı.
"Mmm bana bir sözün vardı hatırlıyorsun değil mi güzelim?"
Jimin gözlerini kapattı.
"Ahh hatırlıyorum ve şimdi sözümü tutmak istiyorum sevgilim"
Taehyung tekrar öptü eşini.
"Ama ben şimdi tutmak istemiyorum otur ağla şimdi jimin"
Jimin boş bakışlarını Taehyung'a çevirdi.
"Ne diyorsun ya?"
Taehyung kahkaha atmaya başlamıştı.
"Işte şimdi ödeştik Park Jimin"
Jimin mal gibi eşine bakıyordu.
"Neyi ödeştik Taehyung ya?"
Taehyung zaferle gülümsedi.
"Kaç haftadır beni oyalıyordun oğlum yok başım ağrıyor yok kıçım ağrıyor hayır bugün olmaz Tae, tatilde yaparız Tae, şimdi göt oldun işte" gözleriyle Jimin'in eşofmanını işaret edip devam etti. "Artık kendi işinizi de kendiniz görürürsünüz beyefendi"
Tam dönüp gidecekken Jimin eşini kolundan tuttup kendine çevirdi.
"Tamam özür dilerim haklısın kaç zamandır geçiştirip duruyorum ama bak bugün hiçbir yerim ağrımıyor"
Taehyung tek kaşını kaldırıp sordu.
"Tamamen benim misin yani şimdi bugün?"
"Evet tamamen seninim bir tanem
Taehyung sevinçle gülümsedi
"Getirdiğimiz şeyleri de kullanabilir miyiz yani?"
Jimin kafasını salladı.
"Tamamen seninim dedim aşkım"
____
Jimin kıyafetlerini giymiş eşini bekliyordu.
Taehyung Hea Jung'dan emin olmak için uyuyup uyumadığını kontrol etmeye gitmişti. Bir basılmayı daha kaldıramazdı.
Sonunda odaya gelmiş ve kapıyı açmıştı.
Jimin fantezi kıyafetleriyle yatakta boylu boyunca uzanmış eşini bekliyordu.
Jimin Taehyung'u görünce dudaklarını ısırdı.
"Bu ne amınakoyiyim sanki 60 yaşında menepoza girmiş kadınla sikişicem Jimin normal davran lütfen gözünü seviyim"
Birlikte kahkahalara boğulurken ikiside bir anda ciddileşti.
"Tamam aşkım çok boş yaptık"
Taehyung Jimin'i onaylayıp yatağa doğru ilerledi. Eşini kucağına yerleştirip dudaklarını parmak ucuyla okşamaya başladı.
"Çok güzelsin lanet olsun"
Jimin gülümseyip sonunda dudaklarını birleştirdi.
Derin bir öpüşme başlamıştı. Taehyung ellerini eşinin vücudunda gezdirirken Jimin de Tae'nin saçlarıyla oynuyordu.
Taehyung öpe öpe Jimin'in boynuna indi ve kendi izlerini bırakmaya başladı.
Taehyung arada Jimin'in boynunu ısırınca Jimin'nin kıvranıp inlemesi o kadar hoşuna gidiyordu ki bunu hep yapıyordu o yüzden.
Jimin'in üstündeki aptal şeylerden sıkılan Taehyung tüm zincirleri ve ipleri bir çırpıda söküp odanın diğer tarafına attı ve Jimin'i sırt üstü yatağa yatırıp üstüne çıktı.
"Ah seni çok, çok fazla seviyorum bebeğim anlatmaya kelimelerim yetmiyor böyle seni alıp ev kedisi gibi tüm gün dizimde yatırmak istiyorum hiç ayrılma ordan istiyorum"
Taehyung'un bir yandan onu öpmesi bir yandan da böyle güzel şeyler söylemesi Jimin'in ağlama isteğini güçlendiriyordu.
"Canım benim, ben de seni çok, çok fazla seviyorum ama ben senin gibi güzel cümleler kuramam"
Taehyung minik bir öpücük kondurdu öpücüğü gibi minik olan kalbe.
"Cümle kurmana gerek yok bir tanem burası her şeyi anlatıyor bana"
"Ya ama" Jimin bu sefer cidden dayanamamıştı ve göz yaşlarını bıraktı.
Taehyung her gözyaşını silip üstünü minik minik öptü.
"Çok güzelsin Taehyung"
"Sen de bebeğim"
Jimin'in durmayan ağlamasına karşı Taehyung konuştu.
"İstersen devam etmeyelim güzelim yeter bana"
Jimin her ne kadar durmak istemese de şu an gerçekten hiç hali yoktu.
"Tamam"
Taehyung, Jimin'in 2 yanağına da birer öpücük kondurup bedenlerini yatağa yatırdı ve üstlerini örttü.
"Iyi geceler miniğim seni çok seviyorum"
"Ben de seni çok seviyorum"
***
Kitabın gittiği yol bok yolu arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅