2.0

1.7K 114 18
                                    

[flashback]

"Hoşgeldiniz canlarım"

Seokjin gülümseyen yüzüyle kapıyı gelen Jimin ve Taehyung'a açmıştı.

Içeri el ele giren güzel çifte çevirdi gözlerini partideki herkes.

Bazıları onlara imrenirken bazıları da güzelliklerine gülümseyerek bakıyordu.

Seokjin evinde her zamanki partilerinden biri veriyordu. Etrafında tanıdık tanımadık kim varsa çağırmıştı yine. Bu yüzden evde adım atıcak yer yoktu nerdeyse.

Ev bir apartman dairesine göre biraz büyüktü. 2 katlı ve bir sürü odası vardı. Tam parti vermeye uygun bir yerdi.

Ev aynı gece kulüplerine benziyordu. Her yerde ışık, içki vardı. Hatta mutfak aynı barmenlerin durduğu yer gibi dizayn edilmişti. Salonda kocaman bir L koltuk vardı. Koltukta da Jimin ve Tae'nin arkadaşları oturuyordu.

Jimin ve Taehyung arkadaşlarının yanına gitti.

"Selam nabersiniz?"

Koltuktaki herkes selamına karşılık verdi.

"Iyi, sizden?"

"Biz de iyiyiz hem de cok iyiyiz"

Jungkook gülümsedi.

"Ne güzel"

Öylesine sohbet ederken Jimin masadaki içki şişesini gördü ve dudaklarını yaladı.

"Hey Yoongi şu şişeyi göndersene"

Jimin'in isteği üzerine yanında duran bira şişesine uzandı Yoongi.

"Al bakalım küçük"

Jimin teşekkür edip birasından bir yudum aldıktan sonra sevgilisine döndü.

"Sen de ister misin sevgilim?"

Taehyung güzel bebeğinin saçlarını karıştırdı.

"Hayır bebeğim bugün her şeyi hatırlamak istiyorum, içmeyeceğim"

Jimin onaylar biçimde kafasını salladı.
Ve önüne dönüp birasını yudumlamaya devam etti.

"Hey Yoongi şu çocuğa baksana"

Jungkook ortada seksi bir şekilde dans eden kırmızı saçlı genci gösterirken ağzı açık kalmıştı.

Genç çocuk çok güzel dans etmesinin dışında fazla seksiydi. Yani tam Yoongi'ye göre bir tipti.

"Hadi Yoongi bak tam sana göre yanına git"

Taehyung'un önerisi üstüne Yoongi ayaklandı.

Heyecanlanmıştı.

Ama böyle olmaması gerekiyordu. Her partide yaptığı şeyi şu anda da yapacaktı ama gereksiz heyecanlanmıştı şu an.

Belki de çocuk fazla seksi olduğu içindir.

Yoongi kafasındaki düşüncelerden arınıp çocuğun yanına geldi.

Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin