"Taehyung durma bebeğim lütfen devam et ah"
Jimin eşine durmaması için yalvarırken Taehyung çoktan durmuş kapıdaki ufak bedene dikmişti gözlerini.
Jimin de eşinin devam etmeyeceğini anladığında neden durduğunu anlamak için gözlerini açtı ve Taehyung'un baktığı yere doğru bakmaya başladı.
"Baba ne yapıyorsunuz, niye Jimin Babam bağırıyordu yoksa onun canını mı yakıyordun?"
Jimin, Taehyung'un aksine olayı hemen idrak etti ilk olarak yatak örtüsüyle vücutlarını örtüp istemiyor olsa da kalçasını yukarı doğru kaydırıp eşinin içinden çıkmasını sağladı.
"Hayır bebeğim Tae Baban benim canımı yakacak bir şeyi asla yapmaz bilmiyor musun?"
Eşine bakıp gülümsedi sonra tekrar kızına dönüp devam etti.
"Sen niye gelmiştin güzelim uyuyamadın mı?"
Küçük kız kafasını sallayıp yatakta çıplak duran babalarının yanına gitti.
"Kabus gördüm baba çok kötüydü"
Kız yatağa çıkmaya çalışırken Taehyung kızına fark ettirmeden odanın bir köşesinde olan iç çamaşırları ve şortları alıp giydi diğerlerini de eşine uzattı. Jimin de yatak örtüsünün altından eşinin verdiği kıyafetleri giydi.
Kız babalarının arasına girip yattı.
Taehyung bebeğinin duyamayacağı bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Jimin sanırım birazdan iç çamaşırım yırtılacak canım cidden çok acıyor ben lavaboya gidiyorum"
Jimin usulca kafasını salladığında Taehyung kalkmak için ayaklanacakken küçük kız konuşmaya başladı.
"Ben Tae Babama sarılıp uyumak istiyorum"
Taehyung tedirginlikle kızına baktı.
"Bugün Jimin Babana sarılsan olmaz mı bir tanem?"
Kız kafasını olumsuz yönde iki yana salladı.
"Sana sarılınca daha rahat uyuyorum Baba"
Jimin eşine doğru fısıldadı.
"Birazdan uyur zaten sonra gidersin aşkım biraz daha dayan lütfen"
Taehyung iç çekip kızının kendisine sarılmasına izin verdi ama bir süre sonra acıyla inlemekten kendini alıkoyamadı çünkü penisi cidden çok kötü durumdaydı.
"Ne oldu baba?"
Şu an odada olan gerginliği hiçbir gerilim filmi izlerken yaşayamazdınız.
"Elimi çarptım da acıdı"
"Öpeyim de geçsin o zaman"
Kız küçük dudaklarını Taehyung'un işaret parmağına doğru getirirken aniden Tae'nin aklına parmaklarının pis olduğu geldi ve o hızla kızın dudaklarının önüne elini getirdi.
Kız öptükten sonra da parmaklarını yatak çarşafına sildi.
"Çok pissin Taehyung"
"Yalnız hatırlatırım o parmaklar benim değil senin içinden çıktı"
"Şşt çocuk var"
Jimin kıkırdayıp kızını kontrol etti.
"Uyumuş sanırım"
Taehyung da kontrol etti.
"Evet uyumuş hadi ben gidiyorum"
Jimin eşini durdurdu.
"Dur ben de geliyorum hem benimle duş almak istemez misin?"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅