1.7

1.6K 128 42
                                    

"Jimin siyah kazağımı bulamıyorum valize mi koydun?"

Taehyung gardırobun olduğu küçük odadan kızının odasında eşyalarını toplamak için ona yardım eden eşine seslendi.

"Evet aşkım"

Kim Ailesi Hea Jung'un okulu yılbaşı tatilinde olduğu için küçük bir tatil yapmaya karar vermişti.

Almanya'ya gideceklerdi ve yılbaşını da orda kutlayacaklardı.

Almanya olmasının öyle büyük bir sebebi yoktu. Sadece Jimin orası için çok ısrar etmişti.

Soğuk olup olmadığını bilmedikleri için önlerine gelen kıyafeti valizlerine koyuyorlardı.

"Baba bu elbisemi de koyalım mı bak çok güzel"

"Koyalım bebeğim"

Hea Jung babasına almak istediği kıyafeti veriyordu Jimin de düzgünce valize yerleştiriyordu.

"Jimin, sevgilim bir bakar mısın?"

Tekrardan kendine seslenen eşini yanıtladı Jimin.

"Geliyorum"

Sonra kızına döndü.

"Sen kıyafetlerini buraya koy ben yerlestiririm tamam mı güzelim?"

Kız başını salladı ve Jimin eşinin yanına gitti.

"Ne oldu Taehyung?"

Taehyung gülümseyip elindekileri eşine gösterdi.

"Bunları da götürelim mi bebeğim?"

Jimin eşinin elindeki Noel konseptli fantezi kıyafetlerini görünce Tae'nin omzuna bir tane geçirdi.

Evlendikten sonraki birlikte geçirdikleri ilk yılbaşında Taehyung, Jimin'e hediye olarak almıştı. Jimin hediyeyi görünce ilk başta yanaklari kızarmıştı ama sonra hediyeyi kullanmışlardı.

"Saçmalama Taehyung tatile Hea Jung da geliyor farkında mısın bilmiyorum ama?"

Taehyung daha da çok sırıttı.

"He yani Hea Jung gelmese götürebilirdim?"

Jimin bir kere daha vurdu eşine.

Taehyung kahkaha attı bu sefer.

"Ya aşkım zaten tek odalı bir otelde falan kalmayacağız ki, kalıcağımız evde birden çok oda var ne olucak hadi alıyım ya"

Otel yerine bir haftalığına falan tutulabilen evlerden ayarlamışlardı. Hem böylesi daha ucuzdu.

Jimin göz devirdi.

"Of tamam ne yaparsan yap"

____

"Benim işim bitti"

Taehyung işini bitirmiş kızının odasina gelmişti.

"Bizim de işimiz birazdan biter. O zamana kadar Hea Jung'u yıkar mısın?"

Taehyung kızının yanına gidip onu kucağına aldı.

"Yıkarım tabii"

Yanaklarına birer öpücük kondurdu.

"Hea Jung başka koymak istediğin kıyafetin yoksa hadi baban seni yıkasın"

Küçük kız kafasını olumsuz anlamda 2 yana salladı ve Tae babasına daha çok sokuldu.

"Hadi baba beni yıka"
____

Herkes temizlenmiş sıcacık yataklarında uykunun gelmesini bekliyorlardı ama küçük Hea Jung o kadar heyecanlıydı ki bir türlü uyuyamıyordu. Çünkü ilk defa evinden bu kadar uzak olan bir yere gidecekti.

Bir türlü uyku tutmayınca babalarının odasına gitti.

"Baba ben uyuyamıyorum"

Tam uykuya yeni dalmış Taehyung gözünü açamadan konuştu.

"Gel sana sarılıyim belki gelir uykun"

Küçük kız koşa koşa babasının yanına gidip kolları arasına girdi.

Arkasındaki hareketlenmeyi hisseden Jimin arkasını dönmeden söylendi.

"Ne oluyor ya?"

Taehyung uykulu sesiyle yanıtladı.

"Kızımız uyuyamamış onu uyutuyordum"

Jimin kızını biraz kendi tarafina çekip saçlarına bir öpücük kondurdu.

"Hadi bakiyim uyu artık"

***
Diğer birkac bölüm bunun devamı olucak önceki attığım reklam bölümünde yorum yapan kurtarıcım sana cok teşekkür ediyorum sayende 2-3 bölüm yazabilicem💜

Ve 2K okunmaya çok az kalmış olur yakında o yüzden önceden teşekkür ediyim. Teşekkür ederim cksnkgn




Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin