2.1(m)

2.2K 126 21
                                    

[Flashback]

"Mmm"

Öpüşmeleri gittikçe derinleşiyordu. Taehyung bir elini Jimin'in kalçasına attı ve sıkmaya başladı. Diğer eli Jimin'in belinde, orayı okşuyordu.

Jimin kalçasına yapışıp sertçe sıkmaya başlayan elle hafif inledi. Bu inleme Taehyung'u hırslandırırken dudaklarına daha fazla asıldı ve ısırıp sertçe emmeye başladı.

Jimin'in canı çok acıyordu ama aynı zamanda da müthiş zevk alıyordu.

Jimin'in dudağından kan gelene kadar öpüşmeleri devam etti. Taehyung dudağına bulaşan kanı Jimin'in gözlerine baka baka yaladı.

"Hmmm tadı çok güzelmiş"

Jimin kıkırdadı.

"Hey sen vampir misin de güzel diyorsun çık bakiyim ben vampirlerle sevişmem"

Jimin kalkacakmış gibi birazcık hareketlendi

Taehyung gülümsedi ve onu durdurdu.

"Ben de civcive benzeyen bebeklerle sevişmem"

Jimin kahkaha atıp sevgilisini geri öpmeye başladı.

Jimin'in elleri Taehyung'un saçlarındaydı ve inanılmaz bir hızda çekiştiriyordu. Taehyung canının acımasını umursamıyor aldığı zevke bakıyordu.

Bir yandan da Jimin büyük ve dolgun kalçalarını Taehyung'un erkekliğine bastırıp sürtüyordu.

"Ahh şu kalçalarını çok seviyorum hayatımda hiçbir kızda bile o kadar güzel kalça görmedim Jimin seni her şeyinle çok seviyorum bebeğim"

Jimin'in bu güzel iltifat üzerine yanakları pembeleşirken Taehyung yanaklarını sıkıp birer öpücük kondurdu.

"Çok tatlısın"

Taehyung yanaklarını biraz daha öperken dudaklarını aşağı doğru kaydırmaya başladı ve yavaşça boynuna geldi.

Minik adem elmasının üzerine gelince orayı ıslatıp sertçe öptü.

Jimin boynuna yapılan baskı üzerine birkaç saniyeliğine nefessiz kalsa da sorun yoktu.

Taehyung, zayıflıktan artık bir çukur gibi gözüken ama asla kötü olmayan köprücük kemiklerine gelince durdu ve birazcık bu güzelliği izledi. Ama hemen sonra kaldığı yerden devam etti.

Kendine daha çok alan açmak için ellerini Jimin'in tişörtünden içeri yolladı ve biraz karnında oyalandıktan sonra tişörtü çıkarıp firlattı. Ardından kendininkini de odanın başka bir tarafına gönderdi.

Böylece artık tenleri temas ediyordu ve bu daha zevk vericiydi.

Boyununda kendi izlerini bırakırken Jimin huysuzca inledi. Taehyung bunun üzerine bu ön sevişmeyi çok uzattığını fark etti ve sevgilisine döndü.

"Sence de fazla mı uzattık güzelim?"

Jimin gözlerini dahi açamadan sadece başını salladı.

Taehyung kucağındaki bedeni sanki yeni doğmuş bebek tutuyormuş gibi tutarak yatağa yatırdı ve üstüne çıktı.

Elini Jimin'in pantolonundaki küçük şişliğe attı ve Jimin'in aklının uçmasını sağlayacak kadar yavaş bir şekilde okşamaya başladı.

Jimin odağını cidden kaybetmişti bu yavaşlık başını döndürüyordu gözlerini açamıyordu bile sadece arsızca inleyip duruyordu.

Taehyung en sonunda elini çekip Jimin'in kemerini açtı ve boxerıyla pantolonunu tutup bir anda çıkardı. Jimin en sonunda gözlerini açıp Taehyung'un ne yaptığına baktı ve o anda tamamen soyunmuş olan Taehyung'u ve önündeki erkekliği gördü.

Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin