1.4

1.8K 133 37
                                    

"Bugün Hea Jung'un öğretmeni aradı"

Jimin ve Taehyung'un uykusu olmadığı için balkonda sarmaş dolaş olmuş geceyi izliyorlardı.

"Kötü bir şey mi olmuş ne dedi?"

Jimin iç çekip eşine daha çok sarıldı.

"Bugün okulda öğretmen anne hakkında şiir yazmalarını istemiş"

Taehyung'un yüzü bir anda düşmüştü.

"Peki o ne yapmış"

Jimin burukça gülümsedi.

"Bizim minik kızımız da anne hakkında değil de bizim anne gibi davranmamız hakkında bir şiir yazmış"

Taehyung tuttuğu nefesini rahatça dışarı verdi.

"Oh Kötü bir şey oldu diye çok korktum"

Jimin'in gülümsemesi bir anda soldu.

"Dur daha bitmedi"

Taehyung sıkıntıyla eşinin saçlarına bir öpücük kondurdu.

"Tamam devam et"

Jimin devam etti.

"Öğretmen şiirlerini okumalarını istemiş. Sıra Hea Jung'a gelince bir anda sınıftaki tüm çocuklar yuhalayıp dalga geçmeye başlamışlar. Hea Jung da doğal olarak üzülmüş, ağlamaya başlamış. Ağlayınca daha çok dalga geçmişler. O da koşarak sınıftan çıkmış"

Jimin'in anlatırken gözleri dolmuştu. Ama Taehyung da ondan farksız değildi.

"Bu çocuklar niye böyle, ya da biz mi hata yaptık, sadece bir çocuğumuz olsun istemiştik ama 2 tane babası olduğu için onun neler yaşayabileceğini hiç düşünmedik"

Artık ikisi de ağlıyordu.

"Sabah ona güzel bir kahvaltı hazırlayalım sonra da onunla konuşuruz olur mu?"

Jimin burnunu çekip konuşmaya başladı.

"O-Olur ama öğretmen okulda çok içine kapanık olduğunu teneffüslerde sadece kitap okuduğunu da söylemişti sanırım bu yüzden"

Taehyung eşinin göz yaşlarını silip güzel gözlerine birer öpücük kondurdu.

"Ağlama aşkım lütfen eğer o da isterse okulunu değiştiririz her okul böyle olacak değil ya"
____

"Güzel bebek Hea Jung artık uyanacak mı?"

Jimin ve Taehyung dün konuştukları gibi güzelce kızlarını uyandırıp kahvaltı yapacaklardı.

Taehyung kızını kucağına almış öpüyordu Jimin de güzel sözler söylüyordu.

"Ya Baba yapma gıdıklanıyorum"

Jimin kızını karnından öptü.

"Hey Hea Jung gözlerin niye kıprkırmızı, ağladın mı bakiyim sen?"

Küçük kız bakışlarını parmak uçlarına çevirdi.

Ama Taehyung kızının çenesinden tutup kendilerine bakmasını sağladı.

"Evet Hea Jung ağlamışsın sen, ne oldu meleğim?"

Kız hala bir şey demiyordu.

Jimin endişeyle eşine baktı.

Taehyung konuşamaya başladı.

"Hmm okulda bir şey mi oldu yoksa?"

Kız panikle bağırdı ve babasının kolları arasından çıkmak için çırpındı.

"Hayır hicbir şey olmadı tamam mı"

Jimin'in gözleri dolmuştu ve kızı fark etmesin diye gözlerini odada gezdiriyordu.

"Hea Jung okulda neler olduğunu biliyoruz tatlım Öğretmenin Jimin Baba'nı arayıp her şeyi anlatmış-"

Kız aniden babasının sözünü kesti.

"Baba dün su içmek için kalktığımda konuşmanızı duydum hayır sizden utanmıyorum sizi çok seviyorum hicbir zaman keşke bir annem olsun demedim eminim bir annem olsaydı sizin gibi iyi bakamazdı bana"

Bu sefer Jimin dayanamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

Hea Jung, Tae babasının kolları arasından çıkıp Jimin Babasının kucağına oturup ona sarıldı.

"Ağlama baba lütfen ben sizi çok seviyorum ve evet okulumu değiştirebilirsiniz ben Soyeon ile aynı okula gitmek istiyorum hem onunda 2 babası var"

Jimin kızına sarılıp onu çokça öptü.

"Ah benim güzel bebeğim iyiki sana sahibim"

Taehyung kaşlarını çattı.

"Kendimi dış kapının dış mandalı gibi hissediyorum"

Hea Jung kıkırdarken Tae babasına da sarıldı.

"Sizi çok seviyorum"

***

Ben de böyle aile istiyorum ya

1K OLMUŞUZ HATTA GEÇMİŞ gerçekten cok mutlu oldum bunu görünce hepinize çok teşekkür ederim💜💜😭🤧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1K OLMUŞUZ HATTA GEÇMİŞ gerçekten cok mutlu oldum bunu görünce hepinize çok teşekkür ederim💜💜😭🤧


Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin