0.9

2.8K 188 15
                                    

"Chimin Baba, Tae Babama bak"

Küçük kız kahkahalarının arasında zorlukla babasına diğer babasını göstermeye çalışıyordu.

Kim Ailesi gidecekleri kar tatili için ihtiyaçlarını almak amacıyla çok büyük bir spor mağazasına gelmişti.

Kış bölümüne gitmeleri gerekirken Taehyung ve küçük Hea Jung yaz bölümündeki deniz gözlükleriyle eğleniyorlardı.

Taehyung deniz gözlüklerinden en garip görüneni alıp takmıştı ve cidden bir sivrisineğe benziyordu. Kızı da babasının bu hareketlerine kahkahalarla cevap veriyordu.

"Tanrım Taehyung aynı bir sivrisineğe benziyorsun"

Sonunda Jimin'in de dikkatini çekebilmişlerdi.

Taehyung rastgele bir gözlüğü alıp eşinin yüzüne gelişigüzel geçirdi.

"Bak şimdi sen de bir sivrisinek oldun"

Hepsi hunharca gülerken bu eğlenceyi bozan yine Jimin oldu.

"Hadi daha çok işimiz var hmm acaba şu kar kıyafetleri nerede?"

Gözlükleri çıkarıp ciddileştiler ve Jimin'i takip etmeye başladılar.

"Ya Baba ben yürümekten çok yoruldum bir görevliye sorsak olmaz mı?"

Taehyung kızını alışveriş arabasının oturma kısmına otturdu.

"Bunu niye en baştan düşünemedim ki boşuna o kadar yürüdün Hea Jung"

Küçük kız babasının mırıldanmasına kıkırdadı.

"Aa şurdaki bir görevli mi oh sonunda"

Jimin heyecanla el çırpıp yerinde zıplamaya başladığında Taehyung göz devirdi.

"Niye bu kadar sevindi ki görende çölde su buldu sanır"

"Sus seni şapşal"

Jimin eşinin saçlarını karıştırıp görevlinin yanına gitti.

Biraz sonra geri dönmüştü.

"Kıyafetler şuradaymış hadi gelin"

___

"Ah cidden çok fazla şey almışız arabadan eve taşıyana kadar kollarım koptu"

Taehyung kendini salondaki koltuklardan birine atarken söylenmişti.

Jimin eşinin yanağına bir öpücük kondurup omuzlarına masaj yapmaya başladı.

"Güçlü kocacığım benim"

Masaj işi bittikten sonra sarmaş dolaş koltukta yayılmış film izliyorlardı. Ama sesi kısıktı ve ışıklar kapalıydı çünkü Hea Jung içeride uyuyordu.

Bir anda Taehyung'un aklına bir şey gelmişti.

"Hey Jimin hatırlıyor musun ilk tanıştığımız zamanlarda beni etkilemek için aşırı dar pantolonlar giyiyordun kalçaların belli olsun diye ve biliyor musun beni etkilemek kısmında gerçekten çok başarılıydın"

Jimin kıkırdadı.

"Evet seni etkilediğimi biliyordum ama şimdi neden bir anda aklına geldi ki?"

Taehyung kafasını eşine çevirdi.

"Sadece yine o pantolonlardan giy istiyorum"

Jimin de eşine döndü.

"Ama olur mu ki onlar bana kaç sene önceydi Taehyung"

Taehyung eşini haklı bulduğuna dair mırıldanmalar çıkardı.

"Ah evet haklısın kalçaların şu an daha büyük bu yüzden sana yeni pantolonlar alacağım ve sen de hep onları giyeceksin tamam mı aşkım?"

Jimin yanakları kızarmış bir şekilde hafifçe kafasını sallayıp önüne döndü.

***

İlk yazar notumu yazıyorum ho


Normalde diğer bölüm final kitabı yayınlamadan önce hepsini yazmıştım canım isteyince yayınlıyordum ama bu kadar tutacağını düşünmemiştim (her ne kadar 200 küsür okunma büyük bir sey gibi durmasa da benim için o kadar büyük bir şey ki) ben 50 okunmayı geçmez fln diye düşünüyordum neyse ilginiz için çok teşekkür ederim arada yorum fln oluyor (Çok nadir olsa da dkdm) ama ben yorum olunca cok mutlu oluyorum yani anladınız siz:D neyse çok uzattım.

Sadece sorduğum tek şey var final olsun mu yoksa daha sonra mı lütfen cevap verin:)










Appa!•vmin{✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin