!'den sonrası +18dir rahatsız olcaklar okumasın lütfen
"Tanrım Jimin bu kamerada neyin nesi porno mu çekeceğiz?"
Jimin kamerayı kurmayı bitirirken kıkırdadı.
"Mantıken evet porno çekmiş oluyoruz ama ben bunu anı kalsın diye yapmak istiyorum"
Taehyung, Jimin'in dediklerinden hiçbir şey anlamıyordu.
"Ama Jimin istediğimiz zaman sevişebiliriz ki yaşlı dedeler olduğumuz zaman belki içini ısıtacak spermlerim olmayabilir ama penisim her zaman senin için burda olacak"
Jimin sevgilisinin ağzına hafifçe vurdu.
"Taehyung çok terbiyesizsin"
Taehyung onu takmadan devam etti.
"Ya Jimin gerçekten niye yapıyoruz bunu?"
Jimin en sonunda işini bitirip sevgilisine döndü.
"Evlenip çocuğumuz olduğunda hatta yaşlı 2 dede olduğumuzda gençkenki hallerimizi hatırlamak istiyorum o kadar"
Taehyung anladığına dair sesler çıkardığında Jimin çoktan videoyu başlatmıştı.
"Hadi şimdi susta işimizi yapalım"
!
Jimin yavaş yavaş yatakta oturan sevgilisine doğru gelmeye başladı. Yatağa yaklaştığında Taehyung'u yatağa doğru ittirip yatmasını sağladı. Sonra da delirtici bir yavaşlıkla üstüne çıkıp kucağına yerleşti.
Üstündeki sevgilisinin tişörtünü kalçalarını Taehyung'un erkekliğine doğru sürterken çıkarıp odanın bir köşesine fırlattı -tişort çok büyük olduğu için dizlerine kadar geliyordu- Taehyung kendi tişörtü yerle buluştuğunda ağzı iki metre açık kalmıştı çünkü sevgilisi şu fantezi kıyafetlerinden giymişti.
Altında tangaya benzeyen bir iç çamaşırı vardı. Bacağının üst kısmında da küçük bir kemer takmıştı ayrıca vücudunun her yerinde ince zincirlerden vardı.
Şoktan yeni yeni çıkan Taehyung ellerini sevgilisinin baldırlarına koyup konuşmaya başladı.
"Jimin sen bunları ne zaman ve nasıl aldın oha ama"
Jimin kalçalarını sevgilisine sürtüyor arada hafifçe zıplıyor ve kısık kısık inliyordu. Taehyung ise sadece sevgilisinin bu azgınca hareketlerine başını arkaya atıp inlemekle karşılık veriyordu.
Taehyung büyük elleriyle sevgilisinin kalçalarını avuçlarmışcasına tutup okşamaya ve sıkmaya başladı.
Elleri altta Jimin'in kalçalarıyla ilgilenirken ağzı da Jimin'in boynuylaydı.
Jimin de Taehyung'un kulak memesini yalayıp ısırıyor arada da azdırıcı sözler fısıldıyordu kulağına.
"Jimin yeter bu kadar dayanamıyorum"
Taehyung, Jimin'i altına almış ağzını kasıklarında gezdirirken mırıldanmıştı.
"O zaman bırak kendini bebeğim tutmana gerek yok"
Jimin ağzını yayarak konuşmuştu. Tae aslında bu şekilden nefret ederdi ama şimdi Jimin konuşunca seksi gelmişti.
Taehyung bir hızla Jimin'in iç çamaşırını ve kendi üstünde ne varsa çıkarıp odanın bir tarafına fırlattı.
"Hmm bakalım küçük Minnie bugün dilimi mi istiyor yoksa parmaklarımı mı?"
Jimin inleyerek cevap verdi.
"Mmm Minnie bugün ikisini de istiyor"
Taehyung çarpıkça gülümsedi.
"Mmm tamam o zaman"
Kendisi Jimin'in pembe deliğine giderken parmaklarını da sevgilisinin ağzına götürdü.
Taehyung dar pembe deliğin etrafını yalıyor arada da dilini içeri sokuyordu ve Jimin sadece altında inleyip kıvranıyordu.
Parmakları yeterince ıslandığında dilinin yerini parmakları aldı.
1,2 derken 3 parmakta Jimin'in içindeydi.
"Ahh"
Taehyung, Jimin'in hazır olduğunu fark ettiğinde parmaklarını çıkardı ve kendini içeri itti bunu yaparken sevgilisini öpmeyi de unutmamıştı.
"Ahh Taehyung sanırım yırtılacağım"
Taehyung hızını fazla arttırmıştı. Cidden fazla hızlıydı.
"Biraz daha dayan bebeğim senin için geliyorum"
En sonunda Taehyung sevgilisinin içine Jimin de kendi karnına doğru gelmişti.
Taehyung yorgunlukla kendini Jimin'in üstüne bıraktı.
Jimin tam gözlerini kapatacakken aklına bir şey geldi.
"Taehyung kamera"
"Hay sikeyim ben o kamerayı"
"Küfür etme"
Taehyung söylene söylene kalkıp kamerayı kapattı ve kendini yine sevgilisinin yanına bıraktı.
***
Öyle güzel bir final olmadığını biliyorum özür dilerim.
Bu kitabı zaten okunmaz diyip 10 bölüm ve final olarak yazmıştım yayınlamadan önce ama hiç öyle düşündüğüm gibi omadı neredeyde 19K okunma var ve bu benim ilk kitabım gerçekten cok mutluyum final yapmak biraz üzücü ama daha devam ederse cidden sıkardı okuduğunuz için teşekkür ederim sizi seviyorum❤❤
.
Profilimden diğer 2 kitabıma da bakabilirsiniz❤
Bu fice uzun zamandır bölüm atmıyorum ama artık atmaya başlayacağım eğlenceli kitap bence yani ben yazarken cok egleniyorum bakmanızı tavsiye ederim:D
Buna yeni başladım konusu güzel ev eğlenceli bir kitap bence okumanızı tavsiye ederim:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅