"Taehyung senin kasların vardı bir ara hala var mı?"
Jimin eşinin kollarının arasında Tae'nin elleriyle oynarken sevimli bir şekilde sordu.
Taehyung eşinin saçlarına bir öpücük kondurup yanıtladı.
"Kendin bak bakalım hala varmıymış"
Jimin kıkırdayıp eşinin kucağına çıktı. Taehyung da refleks olarak ellerini Jimin'in beline yerleştirdi.
"Hmm"
Jimin, Taehyung'un tişörtünün altından sert karnını okşarken bir anda tişörtü kaldırdı ve ağzı açık kaldı.
"OHA SEN BUNLARI NE ZAMAN YAPTIN ah sanırım azdım"
Taehyung gür bir kahkaha atarken küçük Hea Jung salona girdi.
"Ben de istiyorum"
Bağırarak Tae Babasının kucağına çıktı.
Artık hem Jimin hem de Hea Jung Taehyung'un kucağındaydı."Senin şu an uymuş olman gerekmiyor mu prenses?"
Jimin kızını kollarına alıp yana kaydı ve böylece koltuğa oturmuş oldular.
Jimin kızının karnını gıdıklarken ikisi de kahkahalar atıyordu Taehyung ise bu tatlı manzarayı büyülenmiş bir şekilde sadece izliyordu.
İyiki onlara sahibim diye geçirdi içinden Taehyung.
"Saat gece yarısını geçiyor hadi bebeklerim yatma zamanınız geldi"
Taehyung 2 bebeğinide kucağına alarak içeri götürürken Hea Jung söze atıldı.
"Baba sen nasıl bu kadar güçlüsün hem Jimin babamı hem de beni taşıyabiliyorsun"
Taehyung kıkırdayıp küçük kızı cevapladı.
"Bu kasları boşuna yapmadık değil mi bebeğim"
Taehyung ve Jimin önce Hea Jung'u yatağına yatırdılar sonra da kendi odalarına geçtiler.
Her zamanki gibi sarmaş dolaş olmuş tam uyuyacakken Jimin konuşmaya başladı.
"Taehyungie~ Hea Jung gelmeden önce bir şey yapıyorduk değil mi~?"
Jimin cilveli cilveli eşine sırnaşırken Taehyung da sessiz kalmadı.
"Hm evet güzelim ama devam etsek mi ki ona?"
Jimin saçlarını eşinin çenesine sürterken yanıtladı.
"Evet kesinlikle devam etmeliyiz"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅