"Ne oluyor ya?"
Jimin nerden geldiğini bilmediği hıçkırık ve iç çekme sesine uyanmıştı.
Gözlerini açtığında Taehyung'un yanında olmadığını fark etti.
Belki Hea Jung ağlıyordur ve onun yanındadır diye düşünerek kızının odasına gitti ama odada sadece kızı vardı ve mışıl mışıl uyuyordu.
Yoksa Taehyung mu ağlıyor?
Eşini bulmak için evin her tarafına baktı ama eşi yoktu. Ses gelmeye devam ediyordu.
En sonunda balkona çıktığında battaniyeye sarınmış hıçkıra hıçkıra ağlayan bir Taehyungla karşılaştı.
"Bebeğim ne oldu sana?"
Jimin şevkatle kollarını eşine dolayıp eşinin başını kendi göğsüne yasladı.
Taehyung da kollarını Küçük Eşinin beline sardı.
Jimin, Tae'yi sakinleştirmek adına saçlarını okşuyordu. Arada da minik öpücükler bırakıyordu.
"Taehyung niye ağlıyorsun bebeğim anlatmak ister misin?"
Taehyung zorlukla hıçkırıklarını durdurdu.
"Ji-Jimin... demin a-annem... aradı. Ba-baannem..."
Ağlamasının şiddetlenmesi yüzünden cümlesinin devamını getiremedi.
"Şş sakin ol güzelim belki kötü bir şey yoktur anneler hep abartır bilirsin"
Saçlarına bir öpücük kondurdu.
"Ama Jimin o ölmüş"
İşte Jimin bunu duymayı beklemiyordu.
Taehyung babaannesini çok severdi. Hatta ilk evlendikleri zamanlar Jimin Taehyung'un, babaannesini kendisinden daha fazla sevdiğini bile düşünürdü. Ama şimdi onun ölmüş olması... Uzun bir süre Taehyung bunu atlatamazdı herhalde.
Taehyung yukarıdan saçlarına damlayan damlalarla bakışlarını eşine çevirdi.
"Jimin sen niye ağlıyorsun? Benim yüzümden mi? Ağlama lütfen. Sen ağladıkça daha da çok üzülüyorum"
Birbirlerine daha da sıkı sarıldılar.
"Cenaze törenine gidiceksin değil mi?"
Taehyung geç de olsa cevap verdi.
"Bilmiyorum sizi bırakmak istemiyorum hem oraya gidersem dayabilir miyim onu da bilmiyorum bayılıp kalmam çok olası en iyisi gitmemek"
Jimin şaşkınlıkla gözlerini büyüttü.
"Taehyung sen delirdin mi o senin babaannen gidiceksin tabii hatta Seokjin'e çok yalvarırsam Hea Jung'u ona bırakabiliriz ve Daegu'ya ben de gelebilirim bayılınca bakıcak birisi olur"
Jimin gergin ortamı biraz olsun dağıtmak için sonunda kıkırdadı.
Taehyung eşinin tatlı kıkırtısı üzerine dudaklarına varla yok arasında bir öpücük kondurdu.
"Tamam öyle yapalım"
***
Yeni bir fice başlamak istiyorum şeytanlı melekli bir şey başlasam okur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅