"Ya bebeğim lütfen ben koltukta yatmak istemiyorum belim mi tutulsun"
Jimin ellerini yumruk yapmış beline koyarak sinirli bir şekilde eşine bakıyordu.
"Onu gidip el alemin sevgilisinin kıçını ellemeden önce düşünecektiniz Bay Kim iyi geceler"
Jimin elindeki yastık ve yorganı koltuğa fırlattı.
"Ya bebeğim ama sana cok benziyordu ne yapabilirim seninki gibi büyük ve dolgundu kendimi tutamadım aşkım aynı sendi ya sadece karıştırmışım ben öyle şey yapmam yoksaa"
Taehyung nefes almadan kendini savunmaya geçmişti.
"Ya bana ne ellemeyecektin gidiyorum ben sana da götlü rüyalar"
_____
Jimin kocaman yatakta tek başına olduğu icin kendini bir karınca gibi minik hissediyordu.
Bu hissin yok olması için çaprazlama yatmaya karar verdi.
Tam güzel bir uykuya dalmak için gözlerini kapatacakken kapı sesi duydu.
Yine kızı kabus falan görmüştür diye düşünüp başını hafif kaldırıldığında kafasını kapıdan içeri uzatmış olan bir Taehyung gördü. Jimin oflayıp kafasını geri koydu. Ve arkasını döndü.
"Ben o bana çevirdiğin götünü yerim ya çok tatlısın aşkım"
Jimin yanında boşta duran yastığı alıp Tae'nin kafasına firlattı.
"Yaa Jiminie canımı acıtıyorsun"
Jimin tepki vermeyince Taehyung yatağa yatıp eşini kendine çekip hareket edememesini sağladı.
"Aşkım kocaman yatakta bensiz minicik kalmışsın çok tatlısın ama bensiz olmaz değil mi?"
Jimin sinirlendi.
"Ya sen ne yüzsüz bir insansın ya insan gelip özür diler değil mi sen hala gelip yavşaklık yapıyorsun siktir git Kim Taehyung"
Taehyung eşinin burnuna bir öpücük kondurdu.
"Sabırlı olsaydın özür dileyecektim zaten güzelim sadece ortamdaki ciddi havayı dağıtmak istemiştim. Gerçekten özür dilerim bilerek yapmadım senden başkasına bakmayacağımı en iyi sen biliyorsun Jimin ama niye böyle yapıyorsun tatlım hiç anlamıyorum"
Taehyung eşinin yüzüne birkaç tane daha öpücük kondurdu.
"Ya yeter öpme istemiyorum"
Jimin'in ani çıkışına karşı irkilen Taehyung şu an gerçekten ne yapacağını bilmiyordu.
"Bak seni kıskandım tamam mı hem de deli gibi kıskandım. O çocuğa dokununca elim ayağıma dolandı. Seni kaybetmekten ölesiye korkuyorum Taehyung lütfen anla beni. Benden başka birine bakma düşüncesi bile beni deli ediyor. Ben de böyle deli gibi seviyorum seni bu yüzden senden özür diliyorum"
Taehyung eşine daha sıkı sarıldı.
"Ah benim tatlı bebeğim beni deli gibi sevmen cok hoşuma gidiyor ve seni cok iyi anlıyorum aşkım merak etme. Ve senden binlerce defa daha özür diliyorum affet beni güzelim"
Jimin eşinin burnuna bir öpücük kondurdu.
"Affettim gitti"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Appa!•vmin{✓}
FanfictionEvli mutlu çocuklu [Tamamlandı] !!Bölümleri isimlerine bakarak okuyunuz sıraları karışık çünkü!! 05.01.2020 #30 - vmin🏅