„Tohle je fakt skvělej zvonek." Podotkl Niall jakoby nic, když Louis pěstí rozezněl kovové dveře.
„Ale divil by ses, jak je to efektivní." Pokrčil rameny Louis a Harry si odkašlal. Louis se usmál a chtěl něco nadmítnout, když se ale otevřeli dveře a v nich stál Zayn.
„Zayne!"
„Ahoj Zayne."
„Louisi? Harry? Co tady děláte?" Zayn přeskakoval pohledem z jednoho na druhého, než se jeho pohled ukotvil na Niallovi.
„Ahoj, já jsem Niall!" představil se vesele a Zaynovi se najednou roztáhla tvář do úsměvu.
„No jasně, že jsi! Pojďte dál kluci!"
„Kdo to byl?" dolehl k nim Liamův silný hlas, jen co se za nimi zabuchly dveře.
„Koho bys čekal Panyne?" poškádlil ho Louis a odpovědí mu bylo jen podrážděné zamručení.____
„Zee, řekni mu, ať toho nechá!" ohrnul ret Liam a otočil se od Louise k Zaynovi, který je jen se širokým úsměvem pozoroval.
„Proč já?"
„Je to přeci tvůj dům!"
„Náš dům, když dovolíš." Skočil jim do řeči Louis a provokativně se na Liama podíval.
„Vidíš? Nenechá mě nepokoji!"
„Ale on má prakticky pravdu." Pokrčil rameny Zayn a otočil se zpátky k televizi.
„Já mám totiž vždycky pravu."
„Tomlinsone neštvi mě už!"
„Nebo?"
„Nebo-"
„Li, nech to plavat." Liam se rozhořčeně otočil na Zayna.
„Proč to samý neřekneš Louisovi?"
„Protože proto." Vyplázl na něj Zayn jazyk a Harry se rozesmál. „A teď už ticho, chci vědět, kdo je sakra do toho Labyrintu zavřel!" Otočil se zpátky k televizi na posledních pár minut filmu Labyrint. Niall si pro sebe hned na začátku ukradl misku s popcornem a od té doby upřeně sledoval Thomasovo dobrodružství. Harry seděl opřený o Louise a na první pohled si oblíbil postavu Newta, takže se taky moc od obrazovky neodvracel. Zayn střídavě sledoval televizi a Louise s Liamem, protože mu obojí přišlo stejně zábavné. A oni dva? Louis právě šťouchal chodidlem do Liama, který s napjatým výrazem upíral pohled na obrazovku. Oba věděli, že nebude trvat dlouho a rupnou mu nervy. Louis už Labyrint viděl, takže ho daleko víc bavilo štvát Liama, než dávat pozor. Ještě si sem tam zvládl ukradnout pohled na Harryho a s jídlem na stolku neměl daleko k naprosté spokojenosti.„Lou?" Na obrazovce běželi závěrečné titulky a Harry se naklonil k Louisovi. „Co se dneska stalo?"
„Ale, nic tak strašnýho, jen jsem se nepohod s Eleanor.."
„Počkej, takže Simon ti nedovolil sem jet?" přidal se do debaty Zayn.
„A ty si jako myslíš, že by mi jen tak sám od sebe dal volno?" Louis se sarkasticky zasmál.
„Počkej, takže ty jsi tady načerno?" ujišťoval se Niall a po Louisově přikývnutí se vesele rozesmál. „Tak to jsi ještě víc cool, než jsem předpokládal!" Zayn se zašklebil, Harry složil hlavu do dlaní a Louis se uchechtl. Pak se otočil na Liama.
„Vidíš, Payne? Každýmu přijdu hustej, jenom ty jsi nějakej podivnej." Liam vypustil všechen vzduch z plic a vstal z gauče.
„Dáte si někdo něco k pití?" zeptal se otráveně. Každý mu nadiktoval svoji objednávku, ale když se na řadu dostal Louis, Liam ho přerušil. „Tobě stejně žádný pití dělat nebudu, Tomlinsone." Niall se znovu rozesmál, než si všiml výrazů kluků. Louisova provokativního úsměvu a Zaynova smutného úsměvu.
„Počkat, takže vy se jako vážně nemáte rádi?" zeptal se udiveně. „Já myslel, že to tak jenom děláte, že jste nejlepší kamarádi!"
„Já a Payne?"
„No jasně, Liam je fajn a ty taky, tak proč ne?"
„To je dobrá otázka, kluci. Proč ne?" přisadil si Zayn a se zájmem je sledoval. Louis se otočil na Payna a jejich pohledy se střetli.
„Je to mnou, nebo jim úplně hráblo?" zeptal se Payne.
„Rád bych řekl, že to je tebou, ale tentokrát nemám ten pocit. Asi nebudeš jedinej tady s pošahaným mozkem." Zamrkal překvapeně Louis a otočil se zpátky na Zayna. „To jako vážně?"
„Jo, vážně. Už mám toho vašeho válčení tak nějak dost! Vždyť jsi můj nejlepší kamarád a s Liamem bydlím proboha! To to spolu nemůžete aspoň zkusit?"
„Ne!" dostalo se mu dvouhlasné odpovědi.
„Nikdy nemůžeme být kamarádi!"
„Vždyť se na ničem neshodneme!"
„Pořád mě jenom uráží!"
„Je strašně namyšlený a ani se mě nesnažil poznat, než mě začal soudit!"
„Ty si myslíš, že se chci kamarádit s někým jako je on?"
„Přesně, já se s ním taky nechci kamarádit!"
„Jo, má pravdu, nechceme se spolu kamarádit!" Niall už to nevydržel a rozesmál se. Harry se k němu ihned přidal a Zaynovi taky škubalo v koutku.
„Co jim je?" otočil se Louis na Liama, který jen zmateně pokrčil rameny. V tu chvíli už se všichni tři zbývající váleli na zemi smíchy.
„Tak pojď, půjdeme zatím dodělat to pití." Pokynul Liam k baru a Louis ho následoval.„Ale je to fakt.. Proč se vlastně nebavíme?"
„Děláš si ze mě srandu?" Louis na něj upřel vražedný pohled. „To ty ses prostě rozhodl, že mě budeš nenávidět!" Liam se zhluboka nadechl.
„A kdo by tě na mém místě měl rád? Vždyť jsi mi přebral dohromady tři přítelkyně!" Louis na něj nechápavě zíral.
„Cože?"
„No jasně! A nesnaž se to zapírat, ty anděli! Určitě sis s nima aspoň psal nebo něco, dával jsi jim falešný naděje!" zhluboka se nadechl, než na zaraženého Louise vyvalil novou salvu slov. „Co by je jinak vedlo k tomu, aby se se mnou rozešli a říkali věci jako ‚Kdybys byl víc jako Louis Tomlinson..' nebo ‚Kdyby ses choval víc jako Louis, mohlo nám to vydržet..' a taky ‚ Kdybys vypadal jako Louis... A bla bla a ble ble..' Štve mě to, víš? Neuvěřitelně mě to štve!" Louis jen překvapeně pozoroval, jak Liam přerývavě dýchal.
„Ale já jsem ti žádnou holku nepřebral."
„No jasně že ne, to ty bys nikdy. Ty jsi prostě pan Louis ‚Dokonalý' Tomlinson, jak bys někdy mohl udělat něco zlýho?"
„No to já zas jo, jedovatej být umím, ale s tvýma pochybnýma holkama nemám nic společnýho."
„A to bych ti měl jako věřit proč?" usmál se ironicky Liam.
„Protože jsem gay sakra!" Liam jen několikrát zmateně mrkl a měřil si Louise zkoumavým pohledem.
„Co?"
„Jsem gay." Ušklíbl se Louis. „A ne že bych to zrovna držel nějak moc v tajnosti, že jo." Liam zamrzl v pohybu.
„A co Eleanor?" Nic mu nedávalo smysl.
„Tu mi podstrčil Simon, aby- No vlastně ani nevím proč. Neočekávám, že by věděl, že jsem gay, ale všechno je možný." Pokrčil Louis rameny a posadil se na jednu z barových židliček. „Takže ony se s tebou všechny rozešli kvůli mně?"
„Zas tak si nelichoť, já jsem na tom taky určitě měl svůj podíl." Zašklebil se Liam a Louis se váhavě usmál.
„Takže... Ty s Harrym doopravdy flirtuješ?" Louis na něj překvapeně pohlédl. „No ne, já původně myslel, že to je jen vaše nějaká hollywoodská hra, ale za těhle okolností?" Liam se konečně pohnul a nalil do shakeru pár alkoholických nápojů, které měl v plánu smíchat dohromady.
„Je to možný, Liame" Usmál se široce Louis. „Sakra, to mi vůbec nejde přes jazyk." Zavrtěl hlavou a natáhl k Liamovi ruku. „Takže všechno v pohodě, Payno?" Liam na malý okamžik zaváhal, ale ihned ji stiskl a usmál se.
„Všechno v pohodě, Tommo."
„Ale bude to všechno při starým, že jo? Byla by škoda neurážet takovýho tupohlava, který si o to úplně říká."
„Neboj, Tommo. Urážet tě budu dál." Zasmál se Liam a začal do skleničky lít první drink.Když se vrátili, Liam by zrovna uprostřed vyprávění jedné vtipné historky – vlastně jednoho z jeho rozchodů, kdy už začal své přítelkyni předhazovat, že se s ním určitě rozchází kvůli Louisovi, aniž by o tom ona sama řekla jediné slovo. Louis se začal tak moc smát, až mu vytryskla voda z nosu, což mělo za následek salvu smíchu u Liama. Celý rozesmátí se vrátili zpátky k pohovce, kde už se Harry, Zayn a Niall stihli uklidnit a vedli v celku normální konverzaci. No aspoň tak normální, jak jen konverzace o masožravých hamburgrech může být. Niall byl zrovna v půlce vysvětlování hierarchie takového společenství, a kolik ostatních hamburgrů musí jeden z nich sníst, aby se z něj stal megahamburgr, když se zarazil a s úsměvem si prohlížel dva nově příchozí.
„No vida kluci, takhle se mi to líbí daleko víc!" zasmál se vesele a Harry se šťastně usmál. Zayn je jen pozoroval s otevřenou pusou.
„Takže mi chceš říct, že ty jsi během tak dvou hodin dokázal to, o co já se snažím už několik let?" otočil se na Nialla a ještě chvíli váhal, než se na něj vrhl. Niall se svíjel, když ho Zayn šimral a z chumlu jejich těl se ozýval jen Zaynův hlas a Niallův chichot. „Prozraď mi své tajemství ty jeden leprikóne! Dali ti snad víly kouzelný prášek? Nebo je v tom nějak zapletený Santa?" Niall neodpovídal, jen se dál smál a smál a díky jeho nakažlivému smíchu už jich za chvíli všech pět jen sedo-leželo a snažilo se popadnout dech. Liam potom uklouzl, což vyvolalo jen další smích a všechny mile překvapilo, když k němu jako první přišel Louis a doopravdy mu pomohl vstát.
ČTEŠ
Dej mi víc své lásky
Fanfiction!! Moje tvorba se značně vyvinula od chvíle, kdy jsem psala tuhle fanfikci. Kdyby vás zajímalo něco z mých "vážnějších" prací, byla bych moc ráda, kdybyste mrkli na můj profil. Díky. !! Larry Stylinson AU Ta, ve které je Louis hvězda Hollywoodu a kd...